Viestien vähennys

Arkisto phpBB2 versiosta.
Tuki tälle versiolle on loppunut 1.1.2009
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009

Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785

Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon. :)
SUOMI555
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:11 Kesä 2006, 17:38
Viestien vähennys

Viesti Kirjoittaja SUOMI555 » 18 Kesä 2006, 18:33

Miten viesti mittaria voi nostaa/laskea?
Minulla on ilmaisfoorumi createphpbb.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 18 Kesä 2006, 18:48

Sun pitäis mennä tietokantaan ja muuttaa siellä "user_posts" taulun arvoa.
Toinen vaihtoehto on asentaa joku MOD, jolla voi vähentää kirjoittajan viestejä.


Mutta...
Koska tää on *ilmainen* palveluntarjoaja. Olet täysin heidän armoillaan tuossa.
MODin asennus vaatii FTP yhteyden foorumin tiedostoihin ja tietokannan sorkkiminen taas vaatii yhteyden tietokantaa.
Ilmaiset harvemmin noita antavat...

Kattele sieltä admin paneelista, jos olisi joku kohta jossa voi vähentää viestejä.
Muussa tapauksesa ota yhteyttä palveluntarjoajaas ja pyydä asentamaan tuo ominaisuus.
Ehkä laittavat. Ehkä ei, mutta se on vaan se hinta, minkä joutuu maksamaan *ilmaisesta*

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Viestien vähennys

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 20 Kesä 2006, 00:57

SUOMI555 kirjoitti:Miten viesti mittaria voi nostaa/laskea?
ACP: Foorumien ylläpito - Hallinta. Klikkaa haluamasi forumin kohdalla Muokkaa-linkkiä. Muokkaa foorumia -sivun alalaidassa on kohta Count user's posts. Jos toiminto on aktivoitu, jokainen ko. forumille kirjoitettu viesti kasvattaa käyttäjän henkilökohtaisen viestimittarin arvoa yhdellä.

JoonasH
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:19 Helmi 2006, 13:25

Viesti Kirjoittaja JoonasH » 05 Heinä 2006, 17:49

Krhöm, viitsisikös joku vääntää minulle rautalangasta, että miten noita viestejä sitten vähennettäisiin tuolla tietokannassa? :roll: Olen nääs vähän pihalla koko hommasta, enkä oikein uskalla mennä sörkkimään tuonne, tiedä vaikka mitä sotkisin.

tuuletin
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:47
Liittynyt:15 Touko 2006, 17:53

Viesti Kirjoittaja tuuletin » 15 Heinä 2006, 15:42

JoonasH kirjoitti:Krhöm, viitsisikös joku vääntää minulle rautalangasta, että miten noita viestejä sitten vähennettäisiin tuolla tietokannassa? :roll: Olen nääs vähän pihalla koko hommasta, enkä oikein uskalla mennä sörkkimään tuonne, tiedä vaikka mitä sotkisin.
(Jos on oletus prefix)
Valitse phpbb_users-taulu ja muokkaa sieltä (oikean käyttäjänimen) user_posts-kohtaa

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 173 vierailijaa