Viimeisimmän päivityksen jälkeen olen nyt muutamaan kertaan huomannut, että muokattu viesti ei näy muokattuna kuin vasta F5:n jälkeen. Tätä on nyt tapahtunut muutaman kerran. Outoa.
Kukaan muu ei ole valittanut asiasta, mutta sehän ei silti tarkoita, etteikö kukaan muu kokisi samaa ongelmaa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Mistä tämä voisi johtua?
2.0.21; viestin muokkaaminen
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Kummin sää teet? Painat lähetysnappulaa ja meet selaimessa taaksepäin, vai odotat, että sivu ohjautuu itekseen siihen viestiin lähetyksen jälkeen?
Jos toi eka tuntuu tutulta. Se on sun selaimes ominaisuus.
Se ei vaan jostain syystä lataa sitä sivua uudelleen, ennenkuin sen pakottaa päivittämään sen sivun.
Jos toi eka tuntuu tutulta. Se on sun selaimes ominaisuus.
Se ei vaan jostain syystä lataa sitä sivua uudelleen, ennenkuin sen pakottaa päivittämään sen sivun.
Meet selaimessa taaksepäin? Nyt ei tyhmä taas ymmärrä...
Eli lähetän viestin ja joko klikkaan mene viestiisi tai odotan että selain itse menee sinne. Silti sama juttu (eikä kai noissa eroa olekaan).
Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut, ei kertaakaan. Mutta nyt tän päivityksen jälkeen ihan joka kerta. Outoa, outoa...
Ideoita?

Eli lähetän viestin ja joko klikkaan mene viestiisi tai odotan että selain itse menee sinne. Silti sama juttu (eikä kai noissa eroa olekaan).
Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut, ei kertaakaan. Mutta nyt tän päivityksen jälkeen ihan joka kerta. Outoa, outoa...
Ideoita?