Käyttäjä saa häirikköyksityisviestejä
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Tervehdystä taas
Elikkäs muutama käyttäjä saa aika törkeistä yksityisiä viestejä joltakulta mutta hän ei uskalla/kehtaa kertoa että kuka luupää niitä lähettää n. 700 käyttäjästä.
Onko mitään mahdollisuutta adminina tarkistaa että että ketä näitä törkeyksiä hänelle lähettää ja pistää pihalle ko. häirikkö foorumilta?
Kiitos etukäteen.
Elikkäs muutama käyttäjä saa aika törkeistä yksityisiä viestejä joltakulta mutta hän ei uskalla/kehtaa kertoa että kuka luupää niitä lähettää n. 700 käyttäjästä.
Onko mitään mahdollisuutta adminina tarkistaa että että ketä näitä törkeyksiä hänelle lähettää ja pistää pihalle ko. häirikkö foorumilta?
Kiitos etukäteen.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
Siihenkin on olemassa työkalu, jolla voipi mennä lukemaan käyttäjän yksityisviestit suoraan ylläpidosta, mutta sen MODin saat etsiä itse.
En kerro mikä se on ja mistä löytyy, sillä en tykkää, että niitä viestejä menee adminit lukemaan mistään syystä.
Kuitenkin käyttäjä pystyy itse vaikuttamaan antaako nimen ja häiritsevät viestit ylläpidon tietoon toimenpiteitä varten.
En kerro mikä se on ja mistä löytyy, sillä en tykkää, että niitä viestejä menee adminit lukemaan mistään syystä.
Kuitenkin käyttäjä pystyy itse vaikuttamaan antaako nimen ja häiritsevät viestit ylläpidon tietoon toimenpiteitä varten.
Juu eikä muakaan muiden yksityisviestit kiinnosta mutta olisi hyvä saada nuo häiriköt kuriin ja tehdä selväksi ettei niitä suvaita.Lurttinen kirjoitti:Siihenkin on olemassa työkalu, jolla voipi mennä lukemaan käyttäjän yksityisviestit suoraan ylläpidosta, mutta sen MODin saat etsiä itse.
Eikä se käyttäjä uskalal itse kertoa kun pelkää näiiden muiden toimenpiteitä jos kertoo.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle
Aiankin seläntakana sen pn puhumista yms.sw2000 kirjoitti:No uskoisin, että jos nuo viestit ovat todella häiritseviä, niin kyllä sulle se lähettäjän tunnus kerrotaan.
Mitähän "toimenpiteitä" tämä viestien kohdehenkilö pelkää?
Eli naiset tappelevat ja on voimakkaita mielipide-eroja.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle
Re: Käyttäjä saa häirikköyksityisviestejä
Tuli tuossa mieleeni, että riitoihin tarvitaan kaksi osapuolta.Esashi kirjoitti: Onko mitään mahdollisuutta adminina tarkistaa että että ketä näitä törkeyksiä hänelle lähettää ja pistää pihalle ko. häirikkö foorumilta?
Eli, jos saat selville kuka se on. Sun kannattaa myös tutkia mitä vastapuoli on sanonut, ettei mene suosimiseksi.
Minä ja 30 kaveria lippaassa kiitämmeAdmin kirjoitti:Juuri näin. Tuntuu olevan yllättävän paljon juuri tuolla foorumilla kaikenmoisia käyttäjälähtöisiä ongelmia. Että voimia ylläpidolle...Lurttinen kirjoitti:Miau... Hiss....

Kaikki kunnioitus kauniinmalle sukupuolelle, mutat tuolla on joitain voimakastahtoisia naisia, joiden välillä välillä kipinät lentää. Ole siinä sitten miehenä välissä rauhoitteelmassa 8)
Nää pinoon vaan kaikki sukupuoleen katsomatta ja kunnon jöö tarvittaessa päälle jos fiksu puhe ei mene perille...
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle
Totta. Pointtinahan on se että pitää lähteä siitä että moisia vietejä ei lähetä yhtään kukaan ja kun joku napsahtaa kiinni niistä niin pää seipään nokkaan...ei kun... 8)Kipe kirjoitti:Ihmettelen kyllä, mitenkä tilanne tuon osalta eroaisi, jos sinä itse selvittäisit kuka viestejä lähettää. Syyttävä sormi osoittaisi kuitenkin siihen käyttäjään, joka viestejä saa.Esashi kirjoitti:Eikä se käyttäjä uskalal itse kertoa kun pelkää näiiden muiden toimenpiteitä jos kertoo.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle