Foorumi lakkasi löytymästä tilapäisesti (ratkaistu)

Arkisto phpBB2 versiosta.
Tuki tälle versiolle on loppunut 1.1.2009
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009

Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785

Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon. :)
Avatar
Markus K
MODaaja
MODaaja
Viestit:95
Liittynyt:01 Marras 2006, 20:14
Foorumi lakkasi löytymästä tilapäisesti (ratkaistu)

Viesti Kirjoittaja Markus K » 28 Joulu 2006, 06:29

Missähän nyt on vika, olin juuri foorumissani touhuilemassa, ja yhtä-äkkiä, kun sivu päivitetään, siirryinkö eri aihealueelle, että joutuu foorumia lataamaan, niin tulee vain ilmoitus:
Not Found

The requested URL /forum/ was not found on this server.
Apache/2.0.51 (Fedora) Server at http://www.markus3d.com Port 80


Kotisivuni muut elementit näkyvät kyllä, ja ylimalkaan katsottuna foorumin tiedostoja on edelleenpalvelimella. Tässä nyt on taas selvittelemistä, että mitähän tässä on tapahtunut. Nuo kotisivujeni muu materiaali voi kylläkin latautua oman selaimeni välimuististakin. Olisikohan webhotellissa jotakin probleemaa...

EDIT: Näköjään jokin tilapäinen juttu, foorumi pyörii taas. Paljon melua tyhjästä... :D
Viimeksi muokannut Markus K, 22 Helmi 2007, 04:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

E.K.Virtanen
MODaaja
MODaaja
Viestit:202
Liittynyt:18 Syys 2006, 12:21
Paikkakunta:Manse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja E.K.Virtanen » 28 Joulu 2006, 20:27

Laitatko topiikkiin vaikka (ratkaistu) niin ei väki turhaan availe kun etsivät vielä vastaamatta jääneitä viestejä ;)

Avatar
Markus K
MODaaja
MODaaja
Viestit:95
Liittynyt:01 Marras 2006, 20:14

Viesti Kirjoittaja Markus K » 22 Helmi 2007, 04:50

E.K.Virtanen kirjoitti:Laitatko topiikkiin vaikka (ratkaistu) niin ei väki turhaan availe kun etsivät vielä vastaamatta jääneitä viestejä ;)
Pätevä idea. Tämä topicci vaan nyt pompsahtaa tarpeettomasti ylös... mutta en ole ehtinyt aiemmin tutkia kaikkia alueita, mihn olen kirjoittanut, ja onko minulle tullut vastauksia. Matti myöhäisenä taas... Pitää koittaa korjata tuokin puute... :oops:

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 372 vierailijaa