Keskustelua Prosilveristä

phpBB keskustelu.
Tämä alue ei ole tukipyynnöille, vaan ainoastaan keskustelulle phpBB:stä ja sen eri versioista.
mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:
Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 22 Loka 2007, 18:19

Karjala kirjoitti:Mutta, entäs sitten kun tulee uusi päivitys, niin se on vain Prosilveriin?
Ja SubSilver2:een.

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja Karjala » 22 Loka 2007, 18:22

Ok. Kiitti taas.

Matti Niemelä
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:25 Touko 2007, 09:34

Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » 24 Loka 2007, 15:14

Moro!

Itse päivitin juuri tiedostoiltaan puhtaan RC7, ja kummasti "UKK Käyttäjät Kirjaudu ulos [ Matti Niemelä ]" hyppäsi tuohon Omat asetukset -linkin alle. Itse en ole mielestäni tehnyt mitään muutoksia jotka ne saisi vaihtamaan paikkaa.

Kellään muulla näin? Eihän sen nyt herranen aika siihen pitäisi hypätä kun fileet on identtiset :(

Äyäyäy, ei pysty nyt selittään kertoon tarkemmin ku just monta tuntia säätäny http://www.sotavasara.net/keskustelu/

:)

Edit: Tekee näin Foxilla, Safarilla ja IE7:lla.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 24 Loka 2007, 16:35

Mulla hyppäs samalla tavalla joskus aikanaan päivityksen jälkeen ja kuulin, että oli jossain muuallakin tehnyt noin.
Se tosin palautu normaaliksi itsekseen enkä koskaan selvitellyt sitä sen pidemmälle.

Oma veikkaus on, että selain olisi pistänyt jotain välimuistista tai sitten foorumi omastansa. Koita tyhjentää ne ekaksi. :ugeek:

Matti Niemelä
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:25 Touko 2007, 09:34

Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » 24 Loka 2007, 17:08

Lurttinen kirjoitti:Mulla hyppäs samalla tavalla joskus aikanaan päivityksen jälkeen ja kuulin, että oli jossain muuallakin tehnyt noin.
Se tosin palautu normaaliksi itsekseen enkä koskaan selvitellyt sitä sen pidemmälle.

Oma veikkaus on, että selain olisi pistänyt jotain välimuistista tai sitten foorumi omastansa. Koita tyhjentää ne ekaksi. :ugeek:
Jesh, teema piti vain virkistää. Tänks.

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: Keskustelua Prosilveristä

Viesti Kirjoittaja Karjala » 24 Loka 2007, 19:43

Matti Niemelä kirjoitti:ei pysty nyt selittään kertoon tarkemmin ku just monta tuntia säätäny http://www.sot
No pääsit sentään vähällä! Mulla meni kolme iltaa ja siltikään foorumi ei ilman apuja päivittynyt. :oops:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa