Vaihto ilmasesta maksulliseen?

phpBB keskustelu.
Tämä alue ei ole tukipyynnöille, vaan ainoastaan keskustelulle phpBB:stä ja sen eri versioista.
Tiuku
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:07 Loka 2008, 11:03
Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Tiuku » 07 Loka 2008, 11:10

Eli avasin vasta äskettäin ekan foorumini ja tietty ilmasen. Nyt mietityttää, et onko maksullinen kuitenkin sit hintansa veronen, eli voiko ja kannattaako ilmanen vaihtaa maksulliseen? Jos vaihto onnistuu niin, kuinka? Siirtyykö viestit ja käyttäjät mukana vai mitä? Vai olenko nyt jumissa tuossa ilmasessa versiossa.. Mitä muuta eroa on ilmasella ja maksullisella, kun tuo mainospuoli?

Tomi L
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:47
Liittynyt:26 Elo 2008, 13:40

Re: Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Tomi L » 07 Loka 2008, 13:39

Tiuku kirjoitti:Eli avasin vasta äskettäin ekan foorumini ja tietty ilmasen. Nyt mietityttää, et onko maksullinen kuitenkin sit hintansa veronen, eli voiko ja kannattaako ilmanen vaihtaa maksulliseen? Jos vaihto onnistuu niin, kuinka? Siirtyykö viestit ja käyttäjät mukana vai mitä? Vai olenko nyt jumissa tuossa ilmasessa versiossa.. Mitä muuta eroa on ilmasella ja maksullisella, kun tuo mainospuoli?
Ilmais versioiden koodia ei pääse muokkaamaan. Siinä on musta isoin ero..

Sit hymiöitä/kuvia saa laittaa foorumille niin kuin haluaa.

Pystyy asentamaan halumiaan modeja jne.

Tiuku
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:07 Loka 2008, 11:03

Re: Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Tiuku » 07 Loka 2008, 16:51

Kuinkas mä pääsisin vaihtaan mun foorumin sellaseen maksulliseen? Et häviääkö ne käyttäjät ja viestit vai onnistuuko siirtyminen sujuvasti jollain pikku käyttökatkoksella?

Niin ja tietysti olis kiva tietää mitä sellainen maksullinen foorumi maksaa? Noin niinku vuosi tasolla eimerkiks.

Tomi L
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:47
Liittynyt:26 Elo 2008, 13:40

Re: Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Tomi L » 08 Loka 2008, 13:23

Tiuku kirjoitti:Kuinkas mä pääsisin vaihtaan mun foorumin sellaseen maksulliseen? Et häviääkö ne käyttäjät ja viestit vai onnistuuko siirtyminen sujuvasti jollain pikku käyttökatkoksella?

Niin ja tietysti olis kiva tietää mitä sellainen maksullinen foorumi maksaa? Noin niinku vuosi tasolla eimerkiks.
En tiedä miten tuo vaihto onnistus, mut sivut makso mulle 45 €/vuosi.

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Admin » 08 Loka 2008, 22:25

Tästä on ollu aika paljon juttua, haulla löytyy tavaraa. http://www.phpbbsuomi.com/search.php?ke ... ubmit=Etsi

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Vaihto ilmasesta maksulliseen?

Viesti Kirjoittaja Peetra » 10 Loka 2008, 11:48

Tarttet tietokantapaikka, domain ja sivutilaa. .com-Domaini irtoaa kympillä. Sivutilasta ja tietokannasta saa pulitta tavallaan mielensä mukaan. Toi 45€/vuositaso kuulostaa jo tosi edulliselta. Ei sen puolen, äitini maksaa 12€ vuodessa sen paikasta, mutta sillä rahalla ei saa kyllä niin paljon tilaa että pärjäisi.

Niin, ja onhan mulla käytössä ilmainen sivutilaa db:n kanssa TESTFOORUMINA, siihen ku ostaa domainin, ne se on kymppi vuodessa. Mutta se on aina välillä down sitten, mutta paikka on täysin mun hallinassa mokineen kaikkineen silloin ku se on pystyssä. Ehkä sun kannattaisi entsex olla ilmaishoastaajan asiakkaana sen notta totut adminiksi foorumiin ftp:n kautta, sitten jos tarttet maksullisen hotellin, niin sulla on jo kympillä hankittu domain ja osoite pysyy samana, vaikka revit alas sen foorumin ilmaispaikasta ja siirryt maksulliseen hotelliin.

Tiuku kirjoitti:Et häviääkö ne käyttäjät ja viestit vai onnistuuko siirtyminen sujuvasti jollain pikku käyttökatkoksella?
Jos saat haltuusi tietokannan, niin saat käyttäjät ja viestit mukaasi. :)


Peetra.
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 96 vierailijaa