Avatarin koko

phpBB keskustelu.
Tämä alue ei ole tukipyynnöille, vaan ainoastaan keskustelulle phpBB:stä ja sen eri versioista.
Avatar
EveS
MODaaja
MODaaja
Viestit:71
Liittynyt:25 Kesä 2006, 07:25
Avatarin koko

Viesti Kirjoittaja EveS » 29 Elo 2009, 09:21

Hallintapaneelin Avatar-asetuksissa lukee:
Huomaa myös, että tiedostojen kokorajoitukset toimivat vain tiedostoihin, jotka ovat siirretty palvelimelle. Ne eivät toimi linkitetyissä kuvissa.
Olen kuitenkin huomannut, että myös linkitetyissä avatareissa toimii maksimikokoasetus. Ylläpitämälläni foorumilla avatarin maksimikooksi on määritelty 80 x 80 pikseliä ja ainoastaan linkitetyt avatarit ovat sallittuja, ja kyllä foorumisofta puristaa kaikki tuota isommat avatarit kokoon 80 x 80. Ei tosin rajaa eikä tee muitakaan amputaatioita kuvalle, mutta viestin vieressä se näkyy koossa 80 x 80. Mikä on aivan erinomainen ominaisuus ylläpitäjän kannalta! 2-versiossa ei ollut tätä ominaisuutta, ja usein sain poistella lakanan kokosia avatareja. :roll:

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Avatarin koko

Viesti Kirjoittaja Potku » 30 Elo 2009, 10:53

Hmm, testasin tätä huvin vuoksi, mutta en saanut toimimaan kuvaamallasi tavalla.

Koodi: Valitse kaikki

Kuvakkeen täytyy olla vähintään 20 pikseliä leveä ja 20 pikseliä korkea sekä maksimissaan 100 pikseliä leveä ja 100 pikseliä korkea. Lähettämäsi kuvake on 150 pikseliä leveä ja 150 pikseliä korkea.

Avatar
EveS
MODaaja
MODaaja
Viestit:71
Liittynyt:25 Kesä 2006, 07:25

Re: Avatarin koko

Viesti Kirjoittaja EveS » 01 Syys 2009, 07:48

:eh: Itse en ole testannut omaa avatarta (se on säännösten mukainen), mutta olen huomannut, että foorumin käyttäjien avatarit puristuvat ainakin leveydeltään 80 pikseliin. Näin on käynyt siis niille avatareille, joiden linkit tulivat konvertoinnin mukana vanhalta foorumilta, kuin myös niille, joita käyttäjät ovat linkittäneet uudelle foorumille.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 134 vierailijaa