Ylläpitäjän oikeudet / foorumi -pois käytöstä / -käyttöön

phpBB keskustelu.
Tämä alue ei ole tukipyynnöille, vaan ainoastaan keskustelulle phpBB:stä ja sen eri versioista.
Avatar
Uti
MODaaja
MODaaja
Viestit:60
Liittynyt:05 Kesä 2006, 13:57
Ylläpitäjän oikeudet / foorumi -pois käytöstä / -käyttöön

Viesti Kirjoittaja Uti » 15 Joulu 2014, 20:03

Moi.

Olen lopettelemassa foorumia, jota olen ylläpitänyt ja joka makailee serverihotellissa. Kun minulla on ylläpito-oikeudet, niin saadakseni foorumin ensin pois näkyvistä, voinen huoletta laittaa ruksin ruutuun, joka on otsikoitu näin;
Ota keskustelufoorumi pois käytöstä:
Tämä sulkee keskustelufoorumin käyttäjiltä. Voit antaa myös lyhyen (255 merkkiä) viestin näytettäväksi käyttäjille.
Ja se tärkeämpi kysymys: Jos tulee tarve vaikka muuttaa käyttäjille kirjoittamaani lopetus-info-viestiä, niin voinko ylläpitäjän oikeuksilla varustetulla tunnuksella vielä kirjautua foorumille tekemään "säätöjä", vaikka se ruksi on Ota keskustelufoorumi pois käytöstä-ruudussa?

Kyselee: Uti

Avatar
Uti
MODaaja
MODaaja
Viestit:60
Liittynyt:05 Kesä 2006, 13:57

Re: Ylläpitäjän oikeudet / foorumi -pois käytöstä / -käyttöö

Viesti Kirjoittaja Uti » 16 Joulu 2014, 08:04

Uti kirjoitti:niin voinko ylläpitäjän oikeuksilla varustetulla tunnuksella vielä kirjautua foorumille tekemään "säätöjä", vaikka se ruksi on Ota keskustelufoorumi pois käytöstä-ruudussa?
Ja siis, jos voin, niin mitään kirjautumisikkkunaahan ei ole, joten pitäisi kai kirjoittaa selaimeen jotain sivun osoitteen lisäksi päästäkeen ottamaan foorumin käyttöön, vai kuin?

t. Uti

Coder
Käännöstiimi
Käännöstiimi
Viestit:87
Liittynyt:23 Touko 2014, 12:16

Re: Ylläpitäjän oikeudet / foorumi -pois käytöstä / -käyttöö

Viesti Kirjoittaja Coder » 16 Joulu 2014, 14:41

Jos laitat ruksin tuohon voit silti kirjautua sisään normaalisti ja muuttaa asetuksia hallintapaneelista.

Avatar
Uti
MODaaja
MODaaja
Viestit:60
Liittynyt:05 Kesä 2006, 13:57

Re: Ylläpitäjän oikeudet / foorumi -pois käytöstä / -käyttöö

Viesti Kirjoittaja Uti » 16 Joulu 2014, 18:58

Coder kirjoitti:Jos laitat ruksin tuohon voit silti kirjautua sisään normaalisti ja muuttaa asetuksia hallintapaneelista.
Kiitos!

Pitääpäs kokaista.

t. Uti

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 93 vierailijaa