Auto groups modi ei toimi (olen asentanut varmaankin väärin)
Tällaista heittää ruutuun, kun koitan päästä ACPhen. Mikä mättää? Mielestäni laitoin kaikki tarvittavat kansiot/muokkasin kaikki oikein ja tarkistinkin jo. Voisiko joku osaava auttaa? Arvostaisin apua suuresti.
Re: Auto groups modi ei toimi (olen asentanut varmaankin väärin)
Ajoikko jo ne kyselyt tietokantaan, kuten ohjeissa sanoi? Jos ajoit ja kyselyt onnistui. Mikä on sun taulujen etuliite?
Niissä ohjeissa oli oletuksena phpbb_, mutta sulla voi olla eri käytössä.
Käytettävän etuliitteen voi lukea vaikkapa config.php-tiedostosta prefix kohdasta. Jos se on eri, kuin phpbb_, niin tuosta kyselystä täytyy muokata se etuliite vastaamaan sun taulujas.
Käytettävän etuliitteen voi lukea vaikkapa config.php-tiedostosta prefix kohdasta. Jos se on eri, kuin phpbb_, niin tuosta kyselystä täytyy muokata se etuliite vastaamaan sun taulujas.
Tietokantaan? Mistä voin ajaa ne sinne? ACPstä jostain? (juu, olen aloittelijaLurttinen kirjoitti:Ajoikko jo ne kyselyt tietokantaan, kuten ohjeissa sanoi? Jos ajoit ja kyselyt onnistui. Mikä on sun taulujen etuliite?

Työkalu, kuten phpmyadmin, on hyvä tietokannan sorvaamiseen.
Ota vaan ensin varmuuskopio siitä tietokannasta, ennenkuin lähdet sorvaamaan.
Sorry ei tajua vieläkään. Pitääkö tuo ohjelma ladata? Ja sitten, kun on tuo ohjelma niin tungetaanko ne tiedot vain jonnekkin erikseen määrättyyn paikkaan? Varmuuskopiointi? (olen edelleen erittäin aloittelijaLurttinen kirjoitti:Työkalu, kuten phpmyadmin, on hyvä tietokannan sorvaamiseen.

No varmuuskopiointi käy esim ftp(FileZilla) ohjelmalla että kopioit sen htdocs kansion sisältä kaiken omalle koneelle. phpmyadmin löytyy sieltä sun palveluntarjoajan hallintapaneelista.