phpBB3 Portal
Tuon blokin näkyminen ja tietty se perus, eli voi suoraan sieltä määritellä mistä uutiset hakee.
Järjestyksiä ei tosin pysty säätämään.
Järjestyksiä ei tosin pysty säätämään.
Re: phpBB3 Portal
Tässä yksi kuvakaappausmlehtola kirjoitti:Tämä portaali alkoi kiinnostamaan, onko missään kuvakaappauksia ACP:stä, eli mitä asioita vimosella 1.2.2-versiolla saa konffattua ACP:n kautta?
- Liitteet
-
- phpbb3portal_acp.png (90KiB)Katsottu 10774 kertaa
Tervehdystä taas kaikille
Otin sitten tuon portaalin uusimman version ja pitäisi asnetaa sen yhdelle 3.01 foorumille....öööö missäs on sen asennusohjeet mitä pitää muokata ja minne?

Otin sitten tuon portaalin uusimman version ja pitäisi asnetaa sen yhdelle 3.01 foorumille....öööö missäs on sen asennusohjeet mitä pitää muokata ja minne?
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Siellä paketissa nuo asennusohjeet (install.xml-tiedosto) on. Lisää asennusohjeita löytyy paketin tyylit-kansiosta.Esashi kirjoitti:Otin sitten tuon portaalin uusimman version ja pitäisi asnetaa sen yhdelle 3.01 foorumille....öööö missäs on sen asennusohjeet mitä pitää muokata ja minne?
Terve, toimiikohan nuo vanhat suomennokset tuossa 1.2.2-versiossa phpbb3portaalissa?
Ja mistä löydän tämän suomennoksen? Pitääkö asentaa portaali kokonaan uudestaan jos haluan suomennoksen sinne?
Ja mistä löydän tämän suomennoksen? Pitääkö asentaa portaali kokonaan uudestaan jos haluan suomennoksen sinne?
Portaalin voi suomentaa itse muokkaamalla portaalin kielitiedostoja.blizzu kirjoitti:Pitääkö asentaa portaali kokonaan uudestaan jos haluan suomennoksen sinne?
Ahaa, onko jossain listaa mitä tiedostoja pitää kääntää? Ja mitä niistä tiedostoista? Olen vähän ummikko php-koodin kanssa...mrl586 kirjoitti:Portaalin voi suomentaa itse muokkaamalla portaalin kielitiedostoja.blizzu kirjoitti:Pitääkö asentaa portaali kokonaan uudestaan jos haluan suomennoksen sinne?

Taisin löytää jo
Kiitoksia avusta o/

Nojoo, uusi ongelma, suomensin tuon portaalin ja nyt on ongelmana se, että tekstin koko on erittäin suuri ja yläreunassa herjaa tälläistä:
Mikäköhän voisi olla vikana?
Koodi: Valitse kaikki
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3557: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/fi/portal.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3559: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/fi/portal.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3560: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/fi/portal.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3561: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/fi/portal.php:1)
Jotain ylimääräistä (välilyönti ennen aloitustagia, rivinvaihto) rivillä 1 tiedostossa /language/fi/portal.php?
Ei siellä kyllä pitäisi olla.. En muuttanut kuin noi rivit englannista suomeen :O
EDIT: Eikä näytäkään olevan
EDIT: Eikä näytäkään olevan

Jos mahdollista niin apuja
Tarvis saaha kuntoon tää :<
Sori bump ja tuplapostaus, mut on kiire :/
Ja olihan se vain
root/language/xx/portal.php
root/language/xx/acp/admin.php
root/language/xx/CVS/Repository
root/language/xx/acp/CVS/Repository
Mihin piti tehdä muutoksia?