Aina vaan mielenkiintoisempaa... http://jouluntaikaa.com/foorumi/

Avaa se kansio, sieltä löytyy sisältä varmaan lisää tiedostoja ja toinen kansio, jonka nimi on portal, (Tai sitten sieltä löytyy kansio, jonka nimi on root ja sen sisältä löytyy portal kansio)anikos kirjoitti:Onko kansion pakko olla nimeltään portal? Mulla se on tällä hetkellä ihan sillä nimellä millä olen sen ladannut...
Jos koiraa kysytään, vastaus ei saa olla kissa.Lurttinen kirjoitti:Tarkkana hakemistorakenteen kanssa. Nimien ja muun tuommosen roinan on täsmättävä just eikä melkein.
Asennusohjeen oikea ylänurkka. Siellä on valikko, josta saa suomeksi ohjetta.anikos kirjoitti:
*muoks2* okei, olen asentanut foorumin, nyt teen filuihin muutoksia. Löydän kohdan joka pitää muuttaa. Ohjeessa lukee; "Add after
Tip: Add these lines on a new blank line after the preceding line(s) to find."
Eli lisäänkö muutostekstin sen tekstin jälkeen, joka pitää löytää?
Ja nyt taisin löytää kohdan jossa on mennyt vikaan. Mihin mä tällä ohjeella lisään tekstin?
"Add before
Tip: Add these lines on a new blank line before the preceding line(s) to find." Ennen tekstiä joka neuvotaan etsimään?
Yleinen virhe
SQL ERROR [ mysql4 ]
Table 'jouluntaikaacom.phpbb_portal_config' doesn't exist [1146]
SQL
SELECT config_name, config_value FROM phpbb_portal_config
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 174
CALL: dbal->sql_error()
FILE: portal/includes/functions.php
LINE: 32
CALL: dbal_mysql->sql_query()
FILE: includes/functions.php
LINE: 3736
CALL: obtain_portal_config()
FILE: index.php
LINE: 128
CALL: page_header()
*muoks* sori, löyty jo moka...Yleinen virhe
Language file ./../language/fi/mods/info_acp_portal.php couldn't be opened.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 203 vierailijaa