MOD Version Check

MODien asennus ja omat muokkaukset.
Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:
MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja Karjala » 17 Maalis 2008, 16:27

MOD Version Check http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=691155
Jos joku tuota käyttää, niin voisitko ystävällisesti laatia ohjeita suomeksi, miten hitossa tuota käytetään? :?


Filujen asennuksen jälkeen pitäis tehdä nuo. Mutta on taas sellaista lontoon soppaa että.
Go to your boards Administration Control Panel -> System -> Module Management -> Administration Control Panel -> System -> Automation

Select "Check for MOD Updates" from the dropdown menu (second from the bottom, just above "word censoring")
Click "Add Module".
Follow the on screen instructions, then click "enable".
Reload your page and you will see, just beneath "Check for updates", "Check for MOD Updates" should exist.

MOD Authors: to use this mod, please read the contrib/author_instructions.txt to use version check for your mod

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 17 Maalis 2008, 16:28

Mitä kohtaa et ymmärrä tuosta ohjeesta?

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja Karjala » 17 Maalis 2008, 16:39

Öööh... Siis ymmärrän mitä tuossa lukee, mutta toimiiko tämä MOD-tarkistaja jotenkin automaattisesti, kun olen asentanut vaikka 4 MOD:ia, niin tuleeko päivityksen ajankohtaisuudesta se ilmoitus niin kuin automaattisesti. HÖh... ota siitä taas selvää. :D

Vai, pitääkö minun listata asentamiani MOD:eja jonnekin? :mrgreen:

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 17 Maalis 2008, 16:43

Karjala kirjoitti:Öööh... Siis ymmärrän mitä tuossa lukee, mutta toimiiko tämä MOD-tarkistaja jotenkin automaattisesti, kun olen asentanut vaikka 4 MOD:ia, niin tuleeko päivityksen ajankohtaisuudesta se ilmoitus niin kuin automaattisesti. HÖh... ota siitä taas selvää. :D
Se toimii samalla tavalla kuin ACP:n phpBB-päivitysten tarkastaja (löytyy ACP --> System --> Automation --> Check for updates)

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 17 Maalis 2008, 16:45

Karjala kirjoitti:Vai, pitääkö minun listata asentamiani MOD:eja jonnekin? :mrgreen:
Luultavasti pitää, sillä kaikki MODit eivät tue tätä tarkastajaa...

Avatar
Karjala
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:733
Liittynyt:01 Loka 2006, 22:34
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja Karjala » 17 Maalis 2008, 17:04

joo..


No, mä nyt teen suomeksi nuo askeleet, ja luulen että tämä mun MOD-version tarkistaja on jotenkin toiminnassa.

Eli, mennään ACP => Järjestelmä => Moduulien hallinta ja sen alta Ylläpidon asetukset => Järjestelmä => Automaatio

Nyt tuolta näen että automaattiset päivitykset on päällä. Ja jotain se vissiin tarkistaa. Mulla on muutama MOD, mutta vain kuvagallerian MOD näkyy tuolla listassa, no ne muut on vain pieniä kosmeettisia muutoksia, joten tuskin niihin mitään päivityksiä edes tulee.

No, nyt jos klikkaan Tarkista onko päivityksiä, niin ei siitä mitään tapahdu... :mrgreen:

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: MOD Version Check

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 17 Maalis 2008, 17:23

Noudatitko tätä ohjetta?
Select "Check for MOD Updates" from the dropdown menu (second from the bottom, just above "word censoring")
Click "Add Module".
Follow the on screen instructions, then click "enable".
Reload your page and you will see, just beneath "Check for updates", "Check for MOD Updates" should exist.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 113 vierailijaa