Cash mod MySQL merkintöjen poistaminen
Niin, asenetelin cash modia ja se asennus ei onnistunut erroria vain pukkasi kun foorumia avasin. Ja nyt olen poistanut kaikista tiedostoista muokkaukset, ja foorumi toimii moitteettomasti. Mutta mysliin jäi kuitenkin nuo merkinnät, joten jos joku voisi antaa listaa noista tauluista jotka pitää poistaa. Taulut luotiin cash_db.php-tiedostolla.
Re: Cash mod MySQL merkintöjen poistaminen
Laitatko URI:n tuon MODin lataussivulle?
Tässä: http://startrekguide.com/community/-add ... 2-t751.php .
Vanha versio, mutta uudemmille ei löytynyt suomennosta.
Vanha versio, mutta uudemmille ei löytynyt suomennosta.
Tämä php-skripti luo kaksi taulua:pake10 kirjoitti:Niin, asenetelin cash modia ja se asennus ei onnistunut erroria vain pukkasi kun foorumia avasin. Ja nyt olen poistanut kaikista tiedostoista muokkaukset, ja foorumi toimii moitteettomasti. Mutta mysliin jäi kuitenkin nuo merkinnät, joten jos joku voisi antaa listaa noista tauluista jotka pitää poistaa. Taulut luotiin cash_db.php-tiedostolla.
etuliite_cash
etuliite_cash_amt
mrl586 kirjoitti:Tämä php-skripti luo kaksi taulua:pake10 kirjoitti:Niin, asenetelin cash modia ja se asennus ei onnistunut erroria vain pukkasi kun foorumia avasin. Ja nyt olen poistanut kaikista tiedostoista muokkaukset, ja foorumi toimii moitteettomasti. Mutta mysliin jäi kuitenkin nuo merkinnät, joten jos joku voisi antaa listaa noista tauluista jotka pitää poistaa. Taulut luotiin cash_db.php-tiedostolla.
etuliite_cash
etuliite_cash_amt
Nuo tiesinkin, mutta se loi jotakin muutakin tuonne muiden taulujen ''sisään''.
Anna olla, turhilla tauluilla ei ole merkitystä.
Ne vaan on siellä. Ei muuta.
Lurttinen kirjoitti:Anna olla, turhilla tauluilla ei ole merkitystä.
Selvä.