Moderator Control Panel

MODien asennus ja omat muokkaukset.
Anthies
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:45
Liittynyt:20 Touko 2009, 23:31
Paikkakunta:Klaukkala
Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Anthies » 29 Loka 2009, 18:05

Tuota, foorumillani http://www.hshclan.tk on Moderator Control Panel niin en pysty käyttämään sitä (You are not authorised to access this area).

Nämä luvat / suostumukset oon asettanu itelleni:
ACP - Permissions - Global Permissions (kaikki)

ACP - Permissions - Forum Based Permissions (kaikki paitsi Forum Moderators, koska sitten näkyis nimi sub-foorumin alapuolella enkä halua sitä)

ACP - Usergroups - Groups (kaikki)

Avatar
pake10
MODaaja
MODaaja
Viestit:82
Liittynyt:19 Heinä 2009, 17:25
Paikkakunta:Oulu

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja pake10 » 31 Loka 2009, 20:05

Kokeileppa huvikseen tyhjentää /cache-hakemisto, mutta jätä sinne tiedostot .htaccess ja index.htm.

E: Ja tämä ei varmaan kuulu tänne alueelle?

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Peetra » 01 Marras 2009, 18:22

Kuva
Ei oo ihan perusfoorumi phpbb,comilta, vai?

Jossain ryhmässä johon kuulut voi olla "never" oikeuksena sen MCP kohdalla, käy ryhmittäin läpi.
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Anthies
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:45
Liittynyt:20 Touko 2009, 23:31
Paikkakunta:Klaukkala

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Anthies » 13 Marras 2009, 18:06

pake10 kirjoitti:Kokeileppa huvikseen tyhjentää /cache-hakemisto, mutta jätä sinne tiedostot .htaccess ja index.htm.

E: Ja tämä ei varmaan kuulu tänne alueelle?
Mutta mulla on siellä arcade ja galleria sekä portaaliin kuuluvia datoja. Emmä kait voi niitä poistaa ja mitäköhän kävis?
Peetra kirjoitti:Kuva
Ei oo ihan perusfoorumi phpbb,comilta, vai?

Jossain ryhmässä johon kuulut voi olla "never" oikeuksena sen MCP kohdalla, käy ryhmittäin läpi.
On perusfoorumi. Latasin phpbb3.0.5.zipin ja latasin mun providerilleni YCN-Hosting, installoin sen hienosti ja se toimii. Tää tyyli (theme, style) on X-Treme jonka saa http://www.skin-lab.com sen takia siinä on toi.

Ja katsopa mun oikeudet (kaikki vihreää, tarkistin jopa Global moderator, Administrator, Groups permissions ja Users permissions multa ja kaikki vihreää):

Kuva

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 13 Marras 2009, 18:34

Sulla on aika helkkaristi MODeja asennettuna. Tuosta on mahdoton sanoa mikä sen ominaisuuden on voinut rikkoa.
Ongelman selvittäminen on myös työlästä.

Käytännössä, tee toinen asennus puhtaasta phpBB:stä, jonka saat ladattua osoitteesta http://www.phpbb.com/downloads/ ja testaa sillä MODit yksitellen läpi, että mikä niistä sen rikkoo.
Aloitat ihan prosilverillä. Asennat tyylin vasta viimeiseksi.

Miksi tuossa tyylissä lukee "Premodded" jos se (=koko phpBB foorumi) ei ole forkattu versio?
Onko tyylissä tullut mukana jotain muuta, kuin pelkästään tyyliin liittyvät tiedostot? (= tiedostoja muualle, kuin /styles -hakemistoon)

Mikä versio sulla on AutoMODista asennettuna?

Mutta, tuosta on hyvä lähteä liikkeelle. Eka puhtaasta ja sitten asentaa romut yksitellen. :)

EDIT:
Anthies kirjoitti:
pake10 kirjoitti:Kokeileppa huvikseen tyhjentää /cache-hakemisto, mutta jätä sinne tiedostot .htaccess ja index.htm.

E: Ja tämä ei varmaan kuulu tänne alueelle?
Mutta mulla on siellä arcade ja galleria sekä portaaliin kuuluvia datoja. Emmä kait voi niitä poistaa ja mitäköhän kävis?
Foorumi rakentanee ne uudelleen. /cache on vain välimuisti.

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 13 Marras 2009, 19:34

Kyllä tuo forkatulta versiolta näyttää.

Anthies
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:45
Liittynyt:20 Touko 2009, 23:31
Paikkakunta:Klaukkala

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Anthies » 13 Marras 2009, 20:54

Ensinnäkin, se premodded tuli X-Treme tyylin mukana ja ihan jees se on. Sitten, ei mulla AutoMODia ole. Mites sen saa? En mä tarvii sitä jos asennan modit ihan manuaalisesti ite?

Toiseks, mikä hemmetti on forkattu? Mitää sukuu formalized / formed tai jotain enkuks?

Tämä tulee kun painaa Moderator Control Panelia. Siis tää Global Topic Prefix Tags -mod on aiheuttanu sen (tämä: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1457955). Hmm, voisko joku ettii ton viivan (on line 124), jossa on se virhe? Mä en tiedä miten.

Koodi: Valitse kaikki

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_topic_tags.php on line 124: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_topic_tags.php on line 124: array_combine() expects parameter 1 to be array, null given
Tää viiva on viivalla 124, kun avasin Microsoft Exelil:

Koodi: Valitse kaikki

$user_quickmod_actions = array_combine(array_keys($tag_data), array_fill(0, sizeof($tag_data), 'f_edit_topic_tag')),
Viimeksi muokannut Anthies, 13 Marras 2009, 21:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 13 Marras 2009, 21:37

Latasitko phpBB:n osoitteesta www.phpbb.com vai jostain muualta? Jos vastauksesi on jälkimmäinen vaihtoehto, kerro mistä latasit sen.

Anthies
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:45
Liittynyt:20 Touko 2009, 23:31
Paikkakunta:Klaukkala

Re: Moderator Control Panel

Viesti Kirjoittaja Anthies » 13 Marras 2009, 21:37

Sain sen mcp:n toimimaan. Poistin global topics prefix tags -modin ja undid sen niin se sitten alko taas pelaa.

Kuitenkin, kiitos avusta!

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 160 vierailijaa