Lurttisen Suomennos.

Tämä alue on tarkoitettu heille, jotka käyttävät jotain useista erilaisista kolmannen osapuolen tarjoamista foorumipalveluista.
Avatar
JPa
MODaaja
MODaaja
Viestit:268
Liittynyt:18 Joulu 2007, 23:26
Paikkakunta:TammerForce
Viesti:
Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja JPa » 09 Maalis 2008, 18:03

Sitä paitsi, eikö tapana ole raportoida mahdollisista virheistä eikä alkaa haukkumaan?

Ja mitähän tuloja ilmaisesta voi tulla?

Vähemmän työtä kun tommoset jää pois valittamasta.

Avatar
paavo55
MODaaja
MODaaja
Viestit:136
Liittynyt:16 Tammi 2007, 18:43

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja paavo55 » 09 Maalis 2008, 21:08

Hohohooo, onko tämä enään edes todellista. :D :D :D
Toivottavasti Lurttisella riittää huumori :geek:

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 09 Maalis 2008, 22:40

Mulle voi koittaa antaan "kenkää" phpbb.comista, kun en ole siellä "töissä"
Ota yhteyttä heihin ja valita jos on aihetta. Muista myös yksilöidä ja dokumentoida kaikki viat ja virheet, jotta voivat tutkia onko vika mun suomennoksissa vai onko kielipaketin asentaja sössinyt itse. :)
Sää Admin kirjoitti: http://www.phpbb.com/ rahoittaa suurelta osalta toimintansa serverillään olevilla ilmaisfoorumien mainostuloilla.
Jos lurttisen kielipaketti aiheuttaa siihen tulonlähteeseen loven,
on seuraukset päivänselvät. :eviL :eviL :eviL
Väärin. phpbb.com ei omista tai kerää tuloja yhdeltäkään ilmaisfoorumin tarjoajalta. phpBB.com ylläpitää vain kahta foorumia. Omaansa ja area51.phpbb.com
Se on ilmaistarjoajilla täysin heidän omassa hanskassaan kuinka foorumiansa pyörittävät ja mitä kieliä tai MODeja laittavat.

phpbb.comilla ei ole mitään tekemistä noiden palveluiden kanssa.
Tarkempaa tietoa phpbb.com ja phpBB Groupin osasta phpBB maailmassa löytyy tästä tiedotteesta.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 4&t=102152

Mutta, ilman muuta voit valittaa phpbb.comiin. Ota suoraan yhteys nimimerkkiin Vic D'Elfant ja kerro ongelmastasi.

Avatar
JPa
MODaaja
MODaaja
Viestit:268
Liittynyt:18 Joulu 2007, 23:26
Paikkakunta:TammerForce
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja JPa » 09 Maalis 2008, 23:05

Odottelen myös mielenkiinnolla mitä siellä sanotaan.

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Potku » 09 Maalis 2008, 23:49

Loistavia nämä ADHD-teinit, joita ei ole koskaan lyöty.... :lol: :lol:

Avatar
Sää Admin
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:21 Joulu 2007, 18:44
Paikkakunta:Helsinki
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Sää Admin » 10 Maalis 2008, 05:41

Potku kirjoitti:Loistavia nämä ADHD-teinit, joita ei ole koskaan lyöty....
Poika! sulla menee ainakin 35vuotta ennen kuin sinulla on korvantaukset yhtä kuivat kuin minulla.
Voitais vaikka tavata VN,n kehässä, katsoisin onko sinusta johonkin.
Viläkään en ole halukas kadulla tahrimaan kilpailukirjaani, vaikka kymmeniä vuosia sitten olen jättänyt aktiivi nekaukset taakse.
:P :P :P :P :P

Jo rupesi tulemaan foorumiin korjauksia, mutta vain Enlanninkielisiä, koska lurttinen oli kadottanut ne suomentaessaan. :eviL
Kuva

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 10 Maalis 2008, 07:46

Sanos nyt yksitellen mitä suomennoksesta puuttuu? :lol:
Toi sun kuvas näyttää siltä, että asentaja on laittanut kielipaketin väärin. :P

Asenna phpBB3 ja siihen suomalainen paketti kuvien kanssa. Sen jälkeen mene ylläpitoon ja valitse englanti käytettäväksi kieleksi.
Tämän jälkeen otat suomen paketin esille ja tarkistelet sitä. Foorumi kertoo, jos jotain muuttujia puuttuu paketista.
Jos taas löytyy yksikin puuttuva, niin varmista, että latasit paketin phpbb.comista, sillä sinne mää en voi edes siirtää pakettia, jos siitä jotain puuttuu. :P

Tarkkana nyt. Sää esität syytöksiä, mutta et anna mitään todistetta, että se olisi mun vika.
Mää en edelleenkään vastaa ilmaispalveluista ja kuinka he laittavat fooruminsa pystyyn. Vaikka he laittavat sen väärin, niin siitä ei ole mulle mitään seurausta. Ei rahallista menoa eikä mitään.

Hae se toinen puu, mitä haukut. Älä nyt viitsi laittaa mun viaksi sellaista, mitä joku muu on sössinyt.

Avatar
JPa
MODaaja
MODaaja
Viestit:268
Liittynyt:18 Joulu 2007, 23:26
Paikkakunta:TammerForce
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja JPa » 10 Maalis 2008, 09:56

Sää Admin kirjoitti:
Potku kirjoitti:Loistavia nämä ADHD-teinit, joita ei ole koskaan lyöty....
Poika! sulla menee ainakin 35vuotta ennen kuin sinulla on korvantaukset yhtä kuivat kuin minulla.
Voitais vaikka tavata VN,n kehässä, katsoisin onko sinusta johonkin.
Viläkään en ole halukas kadulla tahrimaan kilpailukirjaani, vaikka kymmeniä vuosia sitten olen jättänyt aktiivi nekaukset taakse.
:P :P :P :P :P

Jo rupesi tulemaan foorumiin korjauksia, mutta vain Enlanninkielisiä, koska lurttinen oli kadottanut ne suomentaessaan. :eviL
Todisteita pöytään nyt jo. Toi meni muodista jo tommonen "katotaan kuka on kuka" "mää hakkaan sut". Et sää kumminkaan mitään tekis. Kaikilla on nykyään mustat vyöt ja sun muut natsat.

Mikäli ikää on tuo 35+ niin jossakin on mennyt tosi pahasti vikaan jos noin lapsellista juttu tulee.
Melkein sääliks käy. Muttei ihan.

No ei siinä, jatka vaan niin saa edes jollekkin nauraa välillä.

Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Peetra » 10 Maalis 2008, 15:27

Sääadmin, minähän olen tässä viimeiset pari päivää yrittänyt selittää ettei Lurttisella ole osaa eikä arpaa jos fooruminylläpitäjällä (sinun tapauksessa phpbbserver.com) ei laita kielinappulat kuntoon. Muutenkin bugittaa niitten foorumipalvelu, niin en ymmärrä miten kehtaat tulla tänne haukkumaan Lurttista jonkun jenkin tekemästä virheestä.
vai onko kielipaketin asentaja sössinyt itse
Siitä tästä on kyse koko ketjussa. :o

JA, toi foorumihan esmes toimii oikein hyvin... Ja syy että se aiemmin kaatui ei todellakaan ollut Lurttisen Suomennoksessa. http://www.teutari.net/phpbb/index.php Siinähän ne toimii, miten se sitten voi olla Lurttisen vika jos jenkit eivät osaa..... :roll:
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Avatar
Potku
Sensei
Viestit:726
Liittynyt:20 Marras 2005, 19:54
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Potku » 10 Maalis 2008, 18:34

Sää Admin kirjoitti:
Potku kirjoitti:Loistavia nämä ADHD-teinit, joita ei ole koskaan lyöty....
Poika! sulla menee ainakin 35vuotta ennen kuin sinulla on korvantaukset yhtä kuivat kuin minulla.
Voitais vaikka tavata VN,n kehässä, katsoisin onko sinusta johonkin.
Viläkään en ole halukas kadulla tahrimaan kilpailukirjaani, vaikka kymmeniä vuosia sitten olen jättänyt aktiivi nekaukset taakse.
:P :P :P :P :P
Joo, sopii mulle oikein hyvin. Lähetä vaikka yksityisesti lisätietoja (myös oikea nimesi), niin katsotaan jokin hyvä päivä. Me järjestetään Helsingissä kesäkuun alussa kisat, voitais vaikka silloin tutustua.

Avatar
JPa
MODaaja
MODaaja
Viestit:268
Liittynyt:18 Joulu 2007, 23:26
Paikkakunta:TammerForce
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja JPa » 10 Maalis 2008, 18:38

Jahas, kertokaa sitten aika ja paikka niin koitan soveltaa seuraavan hesan reissun samaan aikaan.

Avatar
Sää Admin
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:21 Joulu 2007, 18:44
Paikkakunta:Helsinki
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Sää Admin » 11 Maalis 2008, 01:40

Lurttinen kirjoitti:Sanos nyt yksitellen mitä suomennoksesta puuttuu? :lol:
Toi sun kuvas näyttää siltä, että asentaja on laittanut kielipaketin väärin. :P

Asenna phpBB3 ja siihen suomalainen paketti kuvien kanssa. Sen jälkeen mene ylläpitoon ja valitse englanti käytettäväksi kieleksi.
Tämän jälkeen otat suomen paketin esille ja tarkistelet sitä. Foorumi kertoo, jos jotain muuttujia puuttuu paketista.
Jos taas löytyy yksikin puuttuva, niin varmista, että latasit paketin phpbb.comista, sillä sinne mää en voi edes siirtää pakettia, jos siitä jotain puuttuu. :P

Tarkkana nyt. Sää esität syytöksiä, mutta et anna mitään todistetta, että se olisi mun vika.
Mää en edelleenkään vastaa ilmaispalveluista ja kuinka he laittavat fooruminsa pystyyn. Vaikka he laittavat sen väärin, niin siitä ei ole mulle mitään seurausta. Ei rahallista menoa eikä mitään.

Hae se toinen puu, mitä haukut. Älä nyt viitsi laittaa mun viaksi sellaista, mitä joku muu on sössinyt.
Käske ottamaan nimesi pois tuollaisista paikoista. Muuten sulla kunnia menee ja maine kasvaa, jos annat toisten sössiä sun duunit ja peittää sössimisensä sun nimellä.
:roll: :roll: :roll: :roll:
Kuva

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 11 Maalis 2008, 09:21

Ei tuota niin usein tapahdu, että pitäisi ruveta vaatimaan poistoja tai muuta.
Tämäkin oli ensimmäinen kerta noin kolmeen vuoteen, jossa hyökättiin. :)

Muita kyselyitä foorumeista tulee kyllä, jopa poliisiltakin joskus, kun metsästävät ylläpitäjiä jonkun tutkinnan vuoksi. :)

Avatar
Sää Admin
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:21 Joulu 2007, 18:44
Paikkakunta:Helsinki
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Sää Admin » 11 Maalis 2008, 19:14

Lurttinen kirjoitti:Ei tuota niin usein tapahdu, että pitäisi ruveta vaatimaan poistoja tai muuta.
Tämäkin oli ensimmäinen kerta noin kolmeen vuoteen, jossa hyökättiin. :)
Yritä ymmärtää, on noin pari-kolme miljoonaa foorumien loppukäyttäjää jotka eivät tiedä/ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.
Eivät edes tiedä tämän foorumin olemassaolosta, mutta näkevät Lurttisen nimen, foorumissa missä ovat jäsenenä, Suomentajana alhaalla, silloin kun foorumi tökkii työntyy syy sinun niskaan, vaikka ei " miljoonien loppukäyttäjien" kiroilut tänne tukifoorumiin kuulukaan.
Syyn sinun niskaan vyöryttää olettamus että olet foorumipohjan tekijä, koska nimesi on alhaalla, ei osata erottaa foorumipohjan tekijää pelkästä kielipaketin tekijästä.
Paljon siinä pelastaisi lisätexti: "en vastaa foorumin tekijän kielipakettini asettelusta"
Lurttinen kirjoitti: Muita kyselyitä foorumeista tulee kyllä, jopa poliisiltakin joskus, kun metsästävät ylläpitäjiä jonkun tutkinnan vuoksi. :)
Aivan oikein. ;)
Kuva

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Lurttisen Suomennos.

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 11 Maalis 2008, 19:49

Ymmärrän kyllä, että porukka voi yhdistää sen muhun. En vain näe sitä niin suurena ongelmana.
Oli mikä tahansa ohjelma kyseessä sen tekijät saa yleensä syyt niskoille, vaikka heillä ei olisi mitään tekemistä ongelman kanssa.

Silloin pitää vain asiallisesti kysyä, että mistä kenkä puristaa. Aina ei saa oikeaa vastausta, mutta yleensä pääsee ainakin oikeaan suuntaan hakemaan virhettä.

Foorumin juuressa lukee yleensä myös tällaista...
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
...tai jotain vastaavaa. Monasti sivustot lisäävät vielä omiakin ©opyraitteja sinne ja Lurttinen on vain yksi osa sitä ketjua, joissa on tekijät.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot/5.0 [Bot] ja 314 vierailijaa