Headerin muokkaus

Tämä alue on tarkoitettu heille, jotka käyttävät jotain useista erilaisista kolmannen osapuolen tarjoamista foorumipalveluista.
Avatar
askaa
MODaaja
MODaaja
Viestit:78
Liittynyt:08 Touko 2008, 12:08
Headerin muokkaus

Viesti Kirjoittaja askaa » 09 Touko 2008, 11:14

Mistäs kansiosta löydän tämän Headerin jotta voin muutella sen koodia ja työntää sinne bannerirulettia ja muuta roskaa, samasta kansiosta ilmeisesti löytyy myös Footer joten voin deletoida Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Käännös Jorma Aaltonen, Päivittänyt, Lurttinen http://www.phpbbsuomi.com ja pistää sinne omat puumerkit.

:oops:

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Headerin muokkaus

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 09 Touko 2008, 11:21

Miksi ihmeessä sää kirjotat phpBB3 ilmaispalvelujen tukeen, jos sulla on phpBB2 foorumi?
Ilmankos et sitä logon vaihtoakaan löydä. ;)

Copyraitit jos poistat, niin älä vaivaudu tulemaan tänne kysymään apuja.
Copyraittien poistaminen mielletään röyhkeäksi ja epäkunnioittavaksi teoksi heitä kohtaan, jotka ovat uhranneet jopa vuosia omaa aikaansa softan kehittämistä varten.

Avatar
askaa
MODaaja
MODaaja
Viestit:78
Liittynyt:08 Touko 2008, 12:08

Re: Headerin muokkaus

Viesti Kirjoittaja askaa » 09 Touko 2008, 11:36

Röyh. Tuota niinpäs onkin ;) Kuinka saan päivitettyä sen vai pitääkö mun deletoida kokonaan toi vanhempi serveriltä ja asentaa uudestaan tämä uudempi versio vai onko jotain updata mahdollisuutta..

:oops:

Avatar
askaa
MODaaja
MODaaja
Viestit:78
Liittynyt:08 Touko 2008, 12:08

Re: Headerin muokkaus

Viesti Kirjoittaja askaa » 09 Touko 2008, 11:50

Voihan voihan voihan juuri kun olen kovan työn jälkeen saanut jotain aikaiseksi olen tyylien kanssa taistellut tunteja ja nyt huomaan, että uudempi versio onkin saatavilla ja ehdottomasti haluan uusimman version joten pitääkö minun nyt koko vanha roska poistaa serveriltä ja asentaa uudempi versio vai onko jtk update, päivitys mahdollisuutta ?

:oops:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot/5.0 [Bot] ja 92 vierailijaa