Apua pian, käyttäjät pääsevät valvojien paneeliin!

Tämä alue on tarkoitettu heille, jotka käyttävät jotain useista erilaisista kolmannen osapuolen tarjoamista foorumipalveluista.
Tiuku
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:07 Loka 2008, 11:03
Apua pian, käyttäjät pääsevät valvojien paneeliin!

Viesti Kirjoittaja Tiuku » 18 Loka 2008, 11:47

Eli huomasin, että kaikki foorumini rekisteröityneet käyttäjät pääsevät valvojien hallintapaneeliin. Missä vikä? Mitä voin tehdä, että saan sen estettyä, kun sieltä kaikki näkevät kaikkien ylläpitäjien ja valvojien IP-tiedot ja kaikki varotukset ja kuka on saanut bannit ja kuka ne on antanut ja siis aivan kaiken. Muistiinpanoja he eivät näe, mutta kyllä tuo loki on jo ihan liikaa. Myöskään toimenpiteitä he eivät voi tehdä, mutta ikävä kun kaikki näkee kuka on saanut varotuksen ja mistä syystä. Eli käyttäjien yksityisyys kärsii ja pahasti tästä. Olen super kiitollinen jos joku osaa neuvoa tällaiselle alottelijalle mitä tehdä, että ongelma poistuu. Olen aivan pulassa.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Apua pian, käyttäjät pääsevät valvojien paneeliin!

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 18 Loka 2008, 12:50

Sää oot antanut rekisteröityneiden käyttjien ryhmälle joko valvojan tai ylläpitäjien oikeuksia.

Tiuku
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:7
Liittynyt:07 Loka 2008, 11:03

Re: Apua pian, käyttäjät pääsevät valvojien paneeliin!

Viesti Kirjoittaja Tiuku » 18 Loka 2008, 16:20

En oo. Tarkistin, että kaikilla normikäyttäjän oikeudet. Sehän tästä tekee todella kummallista. No mä katon vielä, mikä voi mättää, ku ei ne kuitenkaan pääse katsoon kun lokitiedot, ei mitään muuta. Ne siis näkee kuka on muokannu ja poistanu ja mitä ja kelle on annettu varotuksia tai banneja, mut muistiinpanoja ne ei nää.
Edit. Näkee sittenkin myös muistiinpanot. En löydä mistään mitään virhettä asetuksista.
No niin. Oli yhdessä kohtaa alueen valvojissa rekanneet käyttäjät ja tästä johtu koko soppa. Kaikki muut asetukset tarkistin tarkkaan, mutta ne yhdet jäi huomaamatta. Kiitos! Ja huh.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 120 vierailijaa