Foorumi boteistako haittaa?

Muu phpBB2:n liittyvä keskustelu tänne
Alueen säännöt
1.1.2009 loppuu virallinen tuki phpBB2 versiolle. http://www.phpbbsuomi.com/viewtopic.php?f=1&t=2189

Konvertoiminen phpBB3 versioon on suositeltavaa.
Avatar
Bodom
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:26 Maalis 2007, 19:01
Foorumi boteistako haittaa?

Viesti Kirjoittaja Bodom » 23 Huhti 2007, 14:39

Olen monesti kuullut kuinka omat kaverini ja eräät muut valittavat kuinka botit tekevät foorumiin jonnekin uuden aiheen ja siihen jonkin typerän viestin. Omalla foorumillani on yksi osio johon voi kirjoittaa myös ilman rekisteröitymistä. Foorumillani googlebotteja pyörii joka päivä mutta yksikään ei ole tehnyt mitään typerää aihetta.
Omalla foorumillani taitaa olla jollainlailla erilaisia botteja kuin muissa, kun nämä eivät tee viestejä :wink:

Avatar
Moppitukka
MODaaja
MODaaja
Viestit:74
Liittynyt:14 Elo 2006, 20:01

Re: Foorumi boteistako haittaa?

Viesti Kirjoittaja Moppitukka » 23 Huhti 2007, 14:53

Bodom kirjoitti:Olen monesti kuullut kuinka omat kaverini ja eräät muut valittavat kuinka botit tekevät foorumiin jonnekin uuden aiheen ja siihen jonkin typerän viestin. Omalla foorumillani on yksi osio johon voi kirjoittaa myös ilman rekisteröitymistä. Foorumillani googlebotteja pyörii joka päivä mutta yksikään ei ole tehnyt mitään typerää aihetta.
Omalla foorumillani taitaa olla jollainlailla erilaisia botteja kuin muissa, kun nämä eivät tee viestejä :wink:
Onkos kyseessä alle 2000 viestin foorumi..? :)

Yksi melko vaikuttava tekijä on foorumin koko (ja pagerank).... Mutta hyvä vaan jos olet säästynyt siltä. :P
Niin... ja googlebotit eivät spämmää, vaan selaavat sivuja...
a.k.a Antti

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Foorumi boteistako haittaa?

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 23 Huhti 2007, 15:01

Moppitukka kirjoitti:
Bodom kirjoitti:Olen monesti kuullut kuinka omat kaverini ja eräät muut valittavat kuinka botit tekevät foorumiin jonnekin uuden aiheen ja siihen jonkin typerän viestin. Omalla foorumillani on yksi osio johon voi kirjoittaa myös ilman rekisteröitymistä. Foorumillani googlebotteja pyörii joka päivä mutta yksikään ei ole tehnyt mitään typerää aihetta.
Omalla foorumillani taitaa olla jollainlailla erilaisia botteja kuin muissa, kun nämä eivät tee viestejä :wink:
Onkos kyseessä alle 2000 viestin foorumi..? :)
Mulla sama tilanne omalla noin 5000 viestin forumilla.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa