Piiloitettu?

Muu phpBB2:n liittyvä keskustelu tänne
Alueen säännöt
1.1.2009 loppuu virallinen tuki phpBB2 versiolle. http://www.phpbbsuomi.com/viewtopic.php?f=1&t=2189

Konvertoiminen phpBB3 versioon on suositeltavaa.
akq
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:4
Liittynyt:23 Joulu 2006, 00:41
Piiloitettu?

Viesti Kirjoittaja akq » 23 Joulu 2006, 00:56

Olen ihmetellyt ja hartaan etsinnän jälkeen en löytänyt vastausta seuraavaan:

Mitä tarkoittaa Piiloitetut käyttäjät, esim. Yhteensä 5 käyttäjää tällä hetkellä :: 3 Rekisteröitynyttä, 1 Piiloitettua ja 1 Vieras.
En vaan tajua. Saattaa olla jokin helppokin, mutta en millään käsitä, mitä se tarkoittaa.
Kertokaa tyhmälle

Avatar
Kipe
MODaaja
MODaaja
Viestit:186
Liittynyt:13 Marras 2005, 22:59

Viesti Kirjoittaja Kipe » 23 Joulu 2006, 01:45

Käyttäjä saa omista asetuksistaan asettaa itsensä "näkymättömäksi" eli ettei hän näy missään listoissa silloin kun hän selaa foorumia. Tuo luku on siis tällä hetkellä foorumilla olevat piilotetut käyttäjät.

Itse olen huomannut tämän varsin hyödylliseksi, ettei käyttäjät rupea pommittamaan adminia kysymyksillä yksityisten viestien välityksellä, kun huomaavat hänen olevan paikalla.
Kipe

sauli.lepola
MODaaja
MODaaja
Viestit:217
Liittynyt:31 Elo 2006, 14:41
Paikkakunta:Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sauli.lepola » 23 Joulu 2006, 11:35

Kipe kirjoitti:Itse olen huomannut tämän varsin hyödylliseksi, ettei käyttäjät rupea pommittamaan adminia kysymyksillä yksityisten viestien välityksellä, kun huomaavat hänen olevan paikalla.
LOL
Minulla taas tuli kritiikkiä siitä kun admin ei oo koskaan paikalla, vaikka olinkin mutta vaan piilotettuna. :lol:
WordPress + phpBB = Creating code communities is poetry

akq
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:4
Liittynyt:23 Joulu 2006, 00:41

Viesti Kirjoittaja akq » 23 Joulu 2006, 15:12

No katoppa, sehän se näkyy olevan, kiitos :) imho aika turha, en käytä

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa