Mitä tietoturva ohjelmaa käytät
Avastilla olen mennyt jo pitkään, ihan hyvin on tuntunut toimivan.
Re: Mitä tietoturva ohjelmaa käytät
Mä vaihdoin "wintoosan" Chromebookiin (myönnettäköön, että vahingossa
), mutta eipä tartte enää väkerrellä ja pähkäillä tietoturvan ja päivitysten kanssa...kaikki toimii ihan itsekseen 

- Dogsoldier78
- MODaaja
- Viesti:
XP:tä suojaa maksettu Avasta tulimuureineen sekä taustatukena HitmanPro.
Hohtoloota.net is out there... really, it is.
Vieläkin XP käytössä? Johan se seiskankin tuki loppui joDogsoldier78 kirjoitti: ↑17 Tammi 2020, 12:22XP:tä suojaa maksettu Avasta tulimuureineen sekä taustatukena HitmanPro.

- Dogsoldier78
- MODaaja
- Viesti:
XP on ihan kelpo systeemi, itse asiassa paras wintoosa käyttis mitä tiedän. Olisi minulla tuolla nurkassa kaverilta saatu kone, jossa Seiska asennettuna. Ei vaan ole tullut otettua käyttöön kun siinä on osa toiminnoista vaihtanut paikkaa/muotoaan, resurrien hallintakaan ole enää entisensä. Lisäksi osa käyttämistäni ohjelmista ei toimi siinä.Pettis kirjoitti: ↑18 Tammi 2020, 20:36Vieläkin XP käytössä? Johan se seiskankin tuki loppui joDogsoldier78 kirjoitti: ↑17 Tammi 2020, 12:22XP:tä suojaa maksettu Avasta tulimuureineen sekä taustatukena HitmanPro.![]()
Mutta mikäs tässä, hyvin on saanut omat projektit tehtyä ja perus surffailut surffattua. Viruksiakaan (koputtaa puuta) ei ole ollut vaivana.
Hohtoloota.net is out there... really, it is.
-
- Aloittelija
Hei kiitos! En ole aiemmin Sucuriin tutustunut, mutta nyt pitää kyllä selvittää tarkemmin!ninsku kirjoitti: ↑29 Loka 2019, 15:38Täällä vielä infoa Sucurista: https://www.youtube.com/channel/UCbAJUv ... rsw_jF9hVQ20ninsku kirjoitti: ↑12 Syys 2019, 14:17Käytän Mac -tietokonetta. Eipä ole toistaiseksi tullut ongelmia virusten tai muunkaan kanssa. Nettisaitille suosittelisin Sucuria - niillä on palvelu joka skannaa saitin läpi säännöllisesti ja palveluun kuuluu myös sen puhdistaminen malwaresta jos sellaista sattuu löytymään.
Tällä erää on käytössä esimerkiksi F-Securen SAFE. Ei isompaa valittamista, mutta toki hinta saisi aina olla halvempi