Käytättekö seuranhakupalveluita?

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Avatar
nikkel
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:2
Liittynyt:16 Elo 2019, 18:48
Viesti:
Käytättekö seuranhakupalveluita?

Viesti Kirjoittaja nikkel » 16 Elo 2019, 19:54

Onko foorumin käyttäjillä kokemuksia seuranhakupalstoista? Henkilökohtaisesti olen ujo ja introvertti, joten IRL ei oikein luonnistu kontaktien luominen. Selailin deittisivuja, mutta eipä minulla ole oikeen käsitystä, että mistä kannattaisi aloittaa.

Olisiko jollakulla vinkata hyväksi koettu palvelu?
Viimeksi muokannut Pettis, 18 Elo 2019, 23:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Linkki poistettu

höbölöbö58
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:1
Liittynyt:27 Syys 2019, 14:25

Re: Käytättekö seuranhakupalveluita?

Viesti Kirjoittaja höbölöbö58 » 27 Syys 2019, 14:38

Itse lähtisin ihan perinteisesti Tinderin kautta seuraa etsimään. Sinne tosin täytyy omasta pärstästä kuva laittaa, mutta ei tarvitse ainakaan IRL nähdä heti! Aika pinnallinen sovellus toisaalta, mutta olen myös kuullut, että ihmiset ovat löytäneet sielunkumppaneita sieltä :)

Sepi84
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:1
Liittynyt:19 Elo 2021, 10:05

Re: Käytättekö seuranhakupalveluita?

Viesti Kirjoittaja Sepi84 » 19 Elo 2021, 10:12

Tinder ollut käytössä useamman vuoden ja mukavia ihmisiä tavannut sitä kautta, mutta tuntuu aina, että kaikilla on joko pelkkä seksi mielessä, tai sitten vaihtoehtoisesti kova kiirus saada aviopuoliso ja kaiken pitäisi tapahtua nytheti. Sellaista välimaastoa, jossa ns perinteisellä tavalla kosiskellaan ja mittaillaan toista ja katsotaan rauhassa, ei jotenkin tunnu ainakaan tinderistä löytyvän. Tässä aatikkelissa on ehkä miesten näkökulmasta pyritty avaamaan asiaa yleisellä tasolla, en sitten tiiä onko tosiaan jostain kriteereistä tai liian kovista odotuksista hommat kiinni sekä itellä että muilla.
Viimeksi muokannut Pettis, 04 Syys 2021, 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Linkki poistettu

Pettis
The Admin
The Admin
Viestit:122
Liittynyt:04 Tammi 2007, 15:04
Viesti:

Re: Käytättekö seuranhakupalveluita?

Viesti Kirjoittaja Pettis » 04 Syys 2021, 02:11

Melkoista epätoivoa ilmeisesti, kun keskustelufoorumisovellusta käsittelevälle foorumille rekisteröidytään vain tämän viestiketjun vuoksi.

Lopettakaa se linkkispämmääminen.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa