Tyylit näkymään?

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Rupuz
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:11 Huhti 2007, 15:38
Tyylit näkymään?

Viesti Kirjoittaja Rupuz » 29 Kesä 2007, 04:03

Eli teen nettisivuani parhaillaan, mutta vastaan tuli ongelma: Toimii muuten täysin moitteetomasti paitsi että pitäisi saada tyyli toimimaan. Aluksi otin mallia ezPortalista, mutta tajusin että se tuottaa ongelmia mennä ylävalikkoon ja hylkäsin ezPortalin kautta yrittämisen. Eikä muutenkaan RC2:een ole ezPortalia eli joutuisin asentamaan phpBB2:n takaisin. :oops: Varmaan kaikki muut täällä foorumilla tietävät miten se luonnistuu, mutta ainoat ohjelmointikieli jota osaan on GML, eikä sekään ole varsinainen ohjelmointi kieli, sekä CB, jota olen jo saattanut unohtaakin hieman. Ai niin osaanhan ihan vähän C++:aakin.

Eli vielä kerran miten saisin prosilverin tulemaan sivujeni tyyliksi. Enkä (todellakaan) tarkoita nyt foorumia.

Riittää että kerrot:
-Mitkä filut tarttee uploadata ja minkä nimiseen kansioon.
-Minkä koodin laitan jokaiseen sivuun. (Jos auttaa niin sivut on koodattu html:llä, mutta ovat .php muodossa. Ja jos tarttee, niin voin kyllä lisätä: '<?php':n ja '?>':n).

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Tyylit näkymään?

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 29 Kesä 2007, 04:12

Haetko portaalia? Jos haet, phpBB3 Portal voisi olla sopiva vaihtoehto.

Rupuz
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:11 Huhti 2007, 15:38

Re: Tyylit näkymään?

Viesti Kirjoittaja Rupuz » 29 Kesä 2007, 18:04

[quote=mrl586]Haetko portaalia? Jos haet, phpBB3 Portal voisi olla sopiva vaihtoehto.[/quote]
Itse asiassa en hakenut mutta kelpaahan tuokn :D

Rupuz
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:11 Huhti 2007, 15:38

Re: Tyylit näkymään?

Viesti Kirjoittaja Rupuz » 29 Kesä 2007, 21:07

Itse asiassa tämä olisi tosi hyvä jos vielä kertoisit miten saa laitettua oman tekstin sinne (ei siis mitään foorumien announcementteja sun muita).

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Tyylit näkymään?

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 30 Kesä 2007, 02:05


Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 113 vierailijaa