Paras palveluntarjoaja?

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01
Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Anubis » 14 Huhti 2009, 10:28

Lurttinen kirjoitti:Globaalillahan tämäkin kioski on. Ei ole ainakaan räkin omilla sivuilla mitään tiedotetta asiasta. :eh:
Tätähän täytyy melkein ruveta selvittämään, että miten toimitaan domainin suhteen vai nouseeko tuo kioski tuosta vielä.

9 päivä tätäkuuta oli näköjään domaini uusittu ja se kestää tuonne 2010 asti.
Mä voin tarjota ilmaisen hotellin phpbbsuomelle. :D

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Anubis » 14 Huhti 2009, 10:48

Kysyin asiaa online-asiakastuesta ja RackGlobal ei ole konkurssisa.
Liitteet
konkurssikysely.png
Kuvankaappaus onlinetuesta.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 14 Huhti 2009, 10:59

Kehvelit hakkeroi heti asiakastuen kanssa. :mrgreen:

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Anubis » 04 Touko 2009, 10:25

Onko kellään kokemuksia: http://www.lehtohosting.fi/

tunari
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:03 Elo 2008, 14:48

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja tunari » 26 Touko 2009, 00:51

Ari K kirjoitti:Useita palveluntarjoajia on tullut kokeiltua ja pettymyksiä on iso kasa takanapäin. Nyt tuntuu napanneen hyvin. http://edullinenwebhotelli.com/ on paitsi edullinen, niin myös paketit varsin tilavia. Lisäksi paras hallintapaneeli, mitä missään on tähän saakka ollut; se on helppo ja suomenkielinen. Tekninen tuki toimii nopeasti ja puhelinaikojen ulkopuolella vastauksen saa nopeasti tekstiviestillä ja melko nopeasti sähköpostitse. Ja vaikka palvelimet sijaitsee saksassa eikä suomessa, niin yhteys on nopea ja takkuilematon.

Suosittelen hyvällä syyllä :)

Yks huonoimmista kokemuksista oli Futuron, josta ei meinannut edes päästä irti.
Noniin.. Voi perhana.. :eviL Nyt täytyi itsekkin alkaa lukemaan tätä ketjua. Mulla ollut käytössä tuo edullinenwebhotelli.com ja hyvin on homma toiminut.

Nyt sitten tänään meni yks foorumi nurin ja aloin selvittelee missä vika. Ongelma nyt ilmeisesti on palveluntarjoajassa joten menin kurkkaamaan niiden nettisivuja.

Yllätys oli melkoinen kun sain huomata että edullinenwebhotelli.com ohjautui osoitteeseen http://www.webhotelli.fi

Masennus alkoi saada vallan kun huomasin tekstin, "Hotellipalveluntarjoajat Edullinenwebhotelli.com ja Futuron.org ovat yhdistyneet osaksi Webhotelli.fi -palvelua."

Itku meinasi päästä kohdassa "Vanha tuttu Futuron-puhelinpalvelumme päivystää jatkossakin arkisin 09-16 välisenä aikana numerossa 0600 303340 (1,95 e /min +mpm/pvm)"

Mitään ei ole tiedotettu muutoksista asiakkaalle... Joo että alku ei ainakaan ole yhtään lupaava tässä uudessa kokoonpanossa.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 26 Touko 2009, 07:40

No voi paska...

tunari
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:03 Elo 2008, 14:48

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja tunari » 26 Touko 2009, 10:14

Pientä päivitystä tapahtuneeseen.

Nyt aamulla tämä kyseinen foorumi on ylhäällä, outoja muutoksia tapahtunut.

Esim portaalin etusivulla näkyy listattuna 6 viimeisintä bottia, eikä tämä toiminto ole ennen ollut päällä. Myöskin avatar ei ole näkyvissä. Vaan sen oikeudet on muuttunut pois päältä asentoon joskaan tämänkään jälkeen se ei alkanut näkymään. Selvittelen viellä lisää.

Kääntöpuolena sitten tämän foorumin nousuun on se että eräs toinen foorumi oli mennyt nurin.

Sivuille vain pamahtaa teksti:

General Error
Unable to remove files within ./cache/. Please check directory permissions.

On tää touhua.. Palvelun tarjoajalta ei viellä mitään vastauksia...

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Anubis » 26 Touko 2009, 10:33

tunari kirjoitti:Pientä päivitystä tapahtuneeseen.

Nyt aamulla tämä kyseinen foorumi on ylhäällä, outoja muutoksia tapahtunut.

Esim portaalin etusivulla näkyy listattuna 6 viimeisintä bottia, eikä tämä toiminto ole ennen ollut päällä. Myöskin avatar ei ole näkyvissä. Vaan sen oikeudet on muuttunut pois päältä asentoon joskaan tämänkään jälkeen se ei alkanut näkymään. Selvittelen viellä lisää.

Kääntöpuolena sitten tämän foorumin nousuun on se että eräs toinen foorumi oli mennyt nurin.

Sivuille vain pamahtaa teksti:

General Error
Unable to remove files within ./cache/. Please check directory permissions.

On tää touhua.. Palvelun tarjoajalta ei viellä mitään vastauksia...
Toivat siis edullinenwebhotellin hinnat ja futuronin laadun samaan pakettiin!

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 26 Touko 2009, 11:47

Tyypillistä Futuronia. Tekevät muutoksia eikä kerro hittojakaan asiakkaalle. MIkään ei toimi ja asiakaspalvelu ei edes vastaa.
Ai saatana että mua pistää vihaksi tuo firma. :eviL

Tuo cachesta kertova virhe, ovat todennäköisesti menneet muuttamaan sen hakemiston oikeuksia.
Laita 777 tai 775
Melkein kannattaa tyhjätä koko hakemisto samalla. Jätä sinne .htaccess ja index.html tiedostot.

Älä säädä foorumilla mitään ennenkuin oot tuon hakemiston oikeuden laittanut ja poistanut tiedostot.

Avatar
jiikoo
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:24
Liittynyt:30 Maalis 2009, 20:34
Viesti:

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja jiikoo » 26 Touko 2009, 13:00

Karjala kirjoitti:Mulla on ollut reilusti yli vuoden, kaksi hotellia käytössä, Futuron ja Webol. Vaikka Weboli oli paljon parjattu, niin tänä aikana, se toiminut huomattavasti paremmin kuin Futuron. Webol ei ole kertaakaan kaatunut. :roll: Toisin on tehnyt Futuron....
Seuran phpfusionin päälle tehty saitti http://www.ssgpractical.fi on pyörinyt webolissa vuodesta 2006 ja ongelmia on ollut vain pari kertaa. Tuen tapa hoitaa tukipyyntöjä suoraan peruja reaalisosialismin ajoilta (hidasta ja ynseää), mutta toisaalta tukea ei käytännössä ole onneksi tarvinnut. Hinta/laatu suhde on ollut kohdallaan. Webolin hyviä puolia on sen läheinen sijainti ficixiin nähden.

tunari
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:03 Elo 2008, 14:48

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja tunari » 26 Touko 2009, 13:55

Lurttinen kirjoitti:Tyypillistä Futuronia. Tekevät muutoksia eikä kerro hittojakaan asiakkaalle. MIkään ei toimi ja asiakaspalvelu ei edes vastaa.
Ai saatana että mua pistää vihaksi tuo firma. :eviL

Tuo cachesta kertova virhe, ovat todennäköisesti menneet muuttamaan sen hakemiston oikeuksia.
Laita 777 tai 775
Melkein kannattaa tyhjätä koko hakemisto samalla. Jätä sinne .htaccess ja index.html tiedostot.

Älä säädä foorumilla mitään ennenkuin oot tuon hakemiston oikeuden laittanut ja poistanut tiedostot.
Jep, no itse eilen muuttelin nuo oikeudet kohdalleen tämän ohjeen avulla.

Ne tosiaan oli väärin jos tuon mukaan laittaa, mutta ei kummennut vaikka ne muutinkin, nyt toisella foorumilla nuo on ns väärin mutta se silti toimii! Hmm :crazy:

Mun cachesta ei löydy .htaccess tiedostoa kummastakaan foorumista?? :?:

Mutta joo joka tapauksessa itse foorumit toimii nyt palveluntarjoaja fiksas jotain vaikkakin nuo oikeudet on väärin ja tuo tiedosto puuttuu.

Anubis
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:865
Liittynyt:15 Elo 2006, 11:01

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Anubis » 26 Touko 2009, 15:43

Lurttinen kirjoitti:Ai saatana että mua pistää vihaksi tuo firma. :eviL
Äläs ny, eräs foorumin ylläpitäjistä pitää kovinkin firmasta:
Lurttinen kirjoitti:Oma sivustoni on futuronilla. Ei mitään valitettavaa, vaikka onkin webbihotelli. Hyvää palvelua.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 26 Touko 2009, 18:59

Anubis kirjoitti:
Lurttinen kirjoitti:Ai saatana että mua pistää vihaksi tuo firma. :eviL
Äläs ny, eräs foorumin ylläpitäjistä pitää kovinkin firmasta:
Lurttinen kirjoitti:Oma sivustoni on futuronilla. Ei mitään valitettavaa, vaikka onkin webbihotelli. Hyvää palvelua.
Selaas mun viestejä hieman pidemmälle...

tunari
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:48
Liittynyt:03 Elo 2008, 14:48

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja tunari » 28 Kesä 2009, 19:58

Olen tässä ottamassa joltain eri palveluntarjoajalta webhotellia uudelle foorumille. Kun sen edullinenwebhotellin kanssa kävi miten kävi... :eviL

Tällä hetkellä olen päätymässä Zonerin Normal+. Olisko teillä heittää viellä joitain palveluntarjoajia joista on hyviä kokemuksia ja olis tutustumisen arvoisia?

Harmi vain että tuolla zonerilla ei näytä olevan käytössä c-panelia. Kun sen käyttöön on jo niin tottunut. :geek:

Petsku
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:15
Liittynyt:10 Kesä 2006, 00:24

Re: Paras palveluntarjoaja?

Viesti Kirjoittaja Petsku » 01 Heinä 2009, 22:47

Onkohan kenelläkään kokemusta Suncometista?

Liikennemäärän tulisi olla 35 Gt / kk eli palveluntarjoajat ovat aika vähissä.

http://suncomet.com/index.php?webhotellit

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 380 vierailijaa