kauhia ongelma

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Seija K-K
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:3
Liittynyt:28 Heinä 2008, 13:32
kauhia ongelma

Viesti Kirjoittaja Seija K-K » 28 Heinä 2008, 13:37

Minä en tiedä ollenkaan missä kohdassa tätä pitäisi kysyä mutta kysyn nyt tässä:
olen yhden porukan moderaattori ja vaikka mikä ja nyt yllättäen foorumillemme ei sitten pääse ollenkaan.
Tulee vain tälläinen viesti:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/phpbb88/public_html/phpbb/config/multiforums.config.inc.php on line 10
Unable to connect to database on 'localhost' with user 'phpbb88_forum'
Please check your settings in multiforums.config.inc.php!

No mistä ihmeestä tälläinen anti-nörtti osaa nyt hakea korjausta :oops: ..auttakee viisaammat ja osaavammat,
kiitos.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: kauhia ongelma

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 28 Heinä 2008, 14:21

Virheilmoituksesta päätellen sulla on joku ilmaispalvelu käytössä. Et todennäköisesti pysty itse korjaamaan, jos et pääse palvelimen asetuksiin käsiksi.
Ota yhteyttä sen lafkan tukeen, jossa tuo foorumi pyörii. :)

Seija K-K
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:3
Liittynyt:28 Heinä 2008, 13:32

Re: kauhia ongelma

Viesti Kirjoittaja Seija K-K » 28 Heinä 2008, 16:41

Öh..minäkö tyhmä maalainen...no olen joo ja tunnustan sen suoraan.
Siis minkä lafkan tukeen pitäisi ottaa yhteyttä, keskustelufoorumi on ihan itseni pystyyn tökkäämä ja on toiminut moitteetta "iät ja ajat" ja nyt sitten yllättäen tuollainen ilmoitus sotkee systeemit. Kiitos avusta jo etukäteen.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: kauhia ongelma

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 28 Heinä 2008, 17:00

Epäilen, että et ole itse asentanut tuota. Tökkäämällä noita foorumeita saa kyllä pystyyn, mutta ne on taas kaksi eri asiaa. :)

Mikä on sun foorumin osoite. Siitä saadaan hieman osviittaa mihin päin pitää kääntyä. :)

EDIT:

Leikitään hieman googlella ja etsitään. Sun foorumis on arvatenkin tämä?
http://www.phpbb88.com/kinseicotonit/

Sun palveluntarjoaja on www.phpbb88.com
Kuten arvasin jo ylhäällä, se on ilmaispalvelu. Sää et ole sun foorumis oikea ylläpitäjä, vaan tuo palveluntarjoaja. :)

Tuolta löytyy heidän tukipalvelunsa
http://www.phpbb88.com/support/

upsii... Sekin on siis rikki...
Odottele rauhassa. Eiköhän se tule sieltä takaisin jossain vaiheessa. :)

Seija K-K
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:3
Liittynyt:28 Heinä 2008, 13:32

Re: kauhia ongelma

Viesti Kirjoittaja Seija K-K » 28 Heinä 2008, 17:51

Voi kuinka olen kateellinen että joku osaa :shock: löytää foorumini ihan noin vaan !

Ja sitten olen kovasti kiitollinen että opastit minua ja sain varmistuksen etten ole ihan tollo kun en osaa mennä korjaamaan ongelmaa, sitä ei pääse edes nokkela ihminen korjaamaan juuri nyt.

Ehkä tämä tästä. Vielä lisäkysymys; mistäs minä saisin sellaisen hyvin vähän maksavan mutta toimivan foorumin ? Juurikin noille kasvattieni omistajille tarkoitetun sisäpiiri-systeemin ?

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 144 vierailijaa