[split/OT]3.0.6 suunnitelmat

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:
Re: [split/OT]3.0.6 suunnitelmat

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 13 Syys 2009, 23:29

Ketju jaettu, jatketaan OT lässytykset tänne. :)

Kekkonen
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:22
Liittynyt:10 Loka 2007, 01:04

Re: 3.0.6 suunnitelmat

Viesti Kirjoittaja Kekkonen » 14 Syys 2009, 00:33

mrl586 kirjoitti:Eikö, katso mitä tapahtuu, kun asennat aivan ensimmäiseen vBulletiin tarkoitetun modin uusimpaan vBulletiniin. Luulen, ettet selviä tässä tapauksessa pelkällä versionumeron vaihdolla.
Uskon, että jos kyllin vanhoihin mennään, niin joutuisi puukottamaan itse alustaa, kun sitä joutu jo 3.0 versiossakin tekemään modien suhteen jonkun verran. Eli siinä suhteessa tuskin toimisi.
Tuo vBulletinin kehitys tähän pisteeseen on tapahtunut nimenomaan 3.5 versiosta lähtien, eli muutaman vuoden sisällä. Eli siis, käytännössä nykyistä plugin-systeemiä ei edes ole ollut olemassa kyllin vanhoissa alustoissa. Tässä välissä on olllut jo versiot 3.6, 3.7 ja nyt tuo uusin "stabiili" 3.8, jota en edes itse käytä. Mutta esim. 3.5 versiolle tarkoitetut modit menee tähän 3.7 versioon tuolla aiemmin mainitsemallani tavalla joitakin poikkeuksia lukuunottamati.
Eli siis, käytännössä nykyistä plugin-systeemiä ei edes ole ollut olemassa kyllin vanhoissa alustoissa.

PS. Onkohan se aiemmin linkittämäsi ketju kadonnut tuolta phpBB:en foorumeilta?

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: 3.0.6 suunnitelmat

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 14 Syys 2009, 00:46

Kekkonen kirjoitti: PS. Onkohan se aiemmin linkittämäsi ketju kadonnut tuolta phpBB:en foorumeilta?
Jos tätä tarkoitat, on se sielä vielä...
mrl586 kirjoitti:
PS. Kekkonen, voit käydä kehumassa vBulletinia täällä.

Kekkonen
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:22
Liittynyt:10 Loka 2007, 01:04

Re: [split/OT]3.0.6 suunnitelmat

Viesti Kirjoittaja Kekkonen » 14 Syys 2009, 00:55

Näemmä. Äsken vain itki, ettei ketjua löydy.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 122 vierailijaa