Foorumin lopetus?

Kaikki phpBB:hen liittymätön jorina tänne.
Google olkoon ystäväsi...
Avatar
Peetra
phpBB Bitch
phpBB Bitch
Viestit:1169
Liittynyt:04 Kesä 2007, 16:45
Paikkakunta:Kokkola
Viesti:
Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Peetra » 08 Maalis 2010, 00:02

tota, löysin se sun vanha foorumisi ja siellähän on logona mies joka ottaa toiselta mieheltä suihin, ihan hyvä giffi noin teknisesti, mutta.... :mrgreen:

Eli voit ilmoittaa koko palvelutarjoaja googleen, koska siellä on googlemainontaa, siten google laittaa se lafka mainontakieltoon ja eiköhän se sun foorumisi sitten jossain vaiheessa häivy rahan puutteessa... https://www.google.com/adsense/support/ ... ion_report

Kun olet tehnyt googleen ilmoitusta voisit vaikkapa tehdä uuden säpon niille otsikolla "abuse rapport sent to google ADSENSE" ja kertoa että koit että oli pakko ilmiantaa niitä adsenselle kun eivät tee yhteistyötä. Silloin niillä tulee kiire poistaa kyseinen foorumi, mikäli ne lukee sähköpostejaansa siis...

terv. Peetra.
muista backuppi!
hyvä copy/paste monen kannan dumpille: http://www.patrickpatoray.com/?Page=30 // ei tartte omaa ohjelmistoa.
hyvä ison kannan dumpeille http://www.mysqldumper.net/ //Selkeä käyttöliittymä! Asentuu palvelimelle kuin itsestään. :ugeek:

Team Finland
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:29 Heinä 2009, 13:48
Paikkakunta:Lahti

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Team Finland » 28 Huhti 2010, 15:34

Nyt mä panin uudelleen sinne viestiä, että lopettaisi foorumin. Kirjoitin Englanniksi. Ehkä ne ei poistanut foorumia siksi, koska kirjoitin sen Suomeksi, ja ne ymmärtää ainoastaan Englantia. Nyt vasta tajusin, mikä meni vikaan.

Team Finland
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:29 Heinä 2009, 13:48
Paikkakunta:Lahti

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Team Finland » 30 Huhti 2010, 18:32

Mulle tuli Topfreeforumilta tämmöinen vastaus:

Hi,

Please do the following :
1. login to your administration panel
2. click configuration
3. set disable board to true
4. click submit

We will then remove the board in next 60 days

Mitä mun pitää tehdä? Mulla on huono Englanti.

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 30 Huhti 2010, 18:36

Mene foorumin ylläpitoon kohtaan jossa lukee "configuration" (asetukset) ja sieltä "disable board" eli "ota foorumi pois käytöstä" kohtaan "yes" eli "kyllä"

Team Finland
Oppii uutta
Oppii uutta
Viestit:40
Liittynyt:29 Heinä 2009, 13:48
Paikkakunta:Lahti

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Team Finland » 02 Loka 2010, 20:58

Nyt mä aijon taas lopettaa ton mun PhpBB 3 foorumin. Olen jo ottanut foorumin pois käytöstä niin mitä sitten pitää tehdä? Koska sivusto poistetaan kokonaan, jos se on otettu pois käytöstä?

lafe
MODaaja
MODaaja
Viestit:201
Liittynyt:25 Elo 2009, 18:27
Paikkakunta:Lappeenranta
Viesti:

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja lafe » 07 Loka 2010, 21:21

Missä palveluntarjoajalla se foorumi sijaitsee? Eikös nuo ilmaisfoorumit poistu ajastaan itsestään kun ei siellä enää tapahdu mitään.

Tolvanen
Aloittelija
Aloittelija
Viestit:4
Liittynyt:04 Loka 2010, 15:32

Re: Foorumin lopetus?

Viesti Kirjoittaja Tolvanen » 09 Loka 2010, 18:13

lafe kirjoitti:Missä palveluntarjoajalla se foorumi sijaitsee? Eikös nuo ilmaisfoorumit poistu ajastaan itsestään kun ei siellä enää tapahdu mitään.
Kyllä ne poistuu jos on ilmaisfoorumi :) Itse jätin ennen ne vain homehtumaan nurkkaan suljettuna, ajallaan ne katosivat.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 176 vierailijaa