Suosittelen hyvällä syyllä

Yks huonoimmista kokemuksista oli Futuron, josta ei meinannut edes päästä irti. Teimme sinne tarpeeksi ajoissa irtisanomisen ja kun emme sitä saaneet sen sitä varten käyttämän lomakkeen kautta, kun se lomake ei toiminut, niin ne väitti, että irtisanominen ei ole oikealla tavalla suoritettu eikä siten ajoissa. Ne alko sitten riitelemään perintäfirman kautta vaatien vuoden maksua tulevasta jaksosta ja emme suostuneet maksamaan yhtään mitään ja sitten uhattiin viedä asia Helsingin käräjäoikeuteenkin. No mekin käytimme lakiavustajaa ja lopulta ne taipu, kun huomasivat ettemme anna tuumaakaan periksi vaan juttu menisi kuitenkin oikeuteen ja heille se olisi varmasti mainetta huonontava kokemus. Meillä oli todisteena se irtisanomisilmoituksen kopio, joka lähetettiin ajoissa postitse, kun se sähköinen lomake ei toiminut. Ainakin vuoden ne roikku meissä kiinni yrittäen väkisin rahastaa meitä. Yksi irtisanomisen syy oli erittäin huono asiakaspalvelu. Jos tuli jotain vikaa, joka johtui heistä, niin he käänsivätkin syyn meidän aiheuttamaksi eikä olleet valmiina myöntämään, että vika saattoi olla heistäkin johtuvaa. Yksi tuollainen oli kuukausittaisen liikennöintirajan ylitys, josta blokattiin ilman mitään varoitusta yhteys poikki. Ja kun tuolloin tuo kuukausiraja oli varsin korkea eikä me millään voitu saada sitä ylittymään eli se ongelma aiheutui heistä. Alkuun tuo as.palvelu toimi mutta kun yhteyskatkoja tuli hemmetin usein ja me tietty niistä valitettiin, niin lopulta niiden tyyli muuttu syyllistäväksi. Kamala paikka

Tätä ennen meillä oli Kotisivut.com. Siellä oli se ongelma, että tekninen tuki ei suostunut ilmaiseksi auttamaan mitenkään. Meillä oli siellä virtuaalipalvelin. Ja kun meille tuli ylitsepääsemätön tekninen ongelma, niin ne ei suostuneet auttamaan sen selvittelyssä vaan houkuttelivat ostaaan astetta suurtemman virtuaalipalvelimen. Eli rastus tuollakin valttia.