Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
Muistaakseni kun noista poistat viittaukset ko. turhuuksiin niin pääset niistä eroon. Toki ne php sorsaan jäävät vielä kummittelemaan mutta sieltäkin poistaminen vaatii jo hieman enemmän perehtymistä. Kerran sen tein enkä kyllä rupea tässä pikaisesti neuvomaan kun itsekään muista joka filua josta niitä sai poistella.
memberlist_body.tpl tarvitsee sitten jotain tilalla koska jos vain poistat ko. viittaukset niin lopputulos on tyhmän näköinen. Mutta esim. profile_view_body filua hieman tutkimalla keksit mitä ja miten laittaa tilalle
Tutki hieman vaikka tuota minun foorumiani (http://www.ascii-world.com) niin näet millainen lopptutulos itselläni on.
Mun pitäisi saada profiiliin muutama kotisivu kenttä, jonne käyttäjät voisivat laittaa esim. netistä löytyviä henkilöesittely linkkejä. tai jotain sellasta..
Muuta 'teksti hipsujen välissä' haluamaksesi niin pääset helpoimmalla kun ei tarvitse itse sorsaan enempiä koskea.
Sama homma jokaisen kielen kanssa jota foorumillasi tuetaan.
Joudut hieman sörkkimään myös tiettyjä php filuja. Käy läpi vastaavat php filut jotka tpl tiedostoina mainitsin.
Etsi sieltä kohtia joissa nuo ICQ/msn jne. mainitaan niin uskoisin että selviät muutoksista itseksesi.