Kysymys koskien sivuston koodia
Tätä samaa asiaa hieman sivaltaen.
Elikkäs mitenkäs on, olen vuos sitten "tehny ilmasen foorumin" täältä: http://www.createphpbb.com/ . Nyt haluaisin muokata sitä (sanasuodatin mm. sensuroi itse sanoja ja muuta pientä kivaa ) ja siirtää myös oman domainosoitteen alle. Onnistuuko vaiko turha edes yrittää? Tärkeintä siis olisi, että kaikki tekstit säilyvät.
Elikkäs mitenkäs on, olen vuos sitten "tehny ilmasen foorumin" täältä: http://www.createphpbb.com/ . Nyt haluaisin muokata sitä (sanasuodatin mm. sensuroi itse sanoja ja muuta pientä kivaa ) ja siirtää myös oman domainosoitteen alle. Onnistuuko vaiko turha edes yrittää? Tärkeintä siis olisi, että kaikki tekstit säilyvät.
Sun pitäisi saada tuolta sun foorumin tietokanta jos haluat siirtää sen omaan domainiis, kysy supportista myykö (antaako(?)) ne sen tietokannan sulle?
En tiedä saako tuolla ilmaisella muuten sanasuodattimia ja muuta kivaa päälle, tutki admin -paneelia? Jahka se on siirretty sitten saa vaikka mitä kivaa
En tiedä saako tuolla ilmaisella muuten sanasuodattimia ja muuta kivaa päälle, tutki admin -paneelia? Jahka se on siirretty sitten saa vaikka mitä kivaa
Ei tuolta tarvitse saada tietokantaa, jos haluaa saada forumin omaan domainiin, sillä kyseinen palveluntarjoaja tarjoaa mahdollisuuden oman domainin käyttöön maksullisena palveluna.Admin kirjoitti:Sun pitäisi saada tuolta sun foorumin tietokanta jos haluat siirtää sen omaan domainiis
Kyllä ne sellaisen myy 40 $:llaAdmin kirjoitti:kysy supportista myykö (antaako(?)) ne sen tietokannan sulle?
Kyllä ACP:stä kaikkea kivaa löytyy...Admin kirjoitti:En tiedä saako tuolla ilmaisella muuten sanasuodattimia ja muuta kivaa päälle, tutki admin -paneelia? Jahka se on siirretty sitten saa vaikka mitä kivaa
Kuten Lurttinen tossa veikkaili createphpbb.com:lla on käytössä globaalisti asennettu bad words removal -modi, joka siivoaa viesteistä kirosanoja ja muita alatyylin ilmaisuja. Siivouksen kohteena ovat myös tiettyjä ruumiinosia kuvaavat sanat.Lurttinen kirjoitti:Jostain lukasin, että noilla voisi olla globaalit suodattimet, eli poistavat tiettyjä sanoja väkisin ja kaikkialta.
mrl586 varmaan tietänee tarkemmin...