Tervetuloa tutustumaan foorumiin, visaiset autojen vikatilanteisiin liittyvät kysymykset ovat erittäin tervetulleita.

Foorumi löytyy tuolta -> http://www.autokorjaamolla.com
Tarkoitatko että se kannattaisi venyttää laidasta laitaan? Täytyy laittaa mietintämyssyyn!Anubis kirjoitti:Itse korjaisin tuon logon siedettävämpään muotoon
Pienentäisin sitä siten, että se mahtuisi kuten subSilverin oma logo. Ja myöskin laittaisin sen siten, että siellä pystyisivät vierailijatkin lukemaan.neppis kirjoitti:Tarkoitatko että se kannattaisi venyttää laidasta laitaan? Täytyy laittaa mietintämyssyyn!Anubis kirjoitti:Itse korjaisin tuon logon siedettävämpään muotoonAinakin sitä voisi hieman litistää.. hmm.
Pienensin logoa, se oli hyvä idea, riittikö tuo?Anubis kirjoitti:Pienentäisin sitä siten, että se mahtuisi kuten subSilverin oma logo. Ja myöskin laittaisin sen siten, että siellä pystyisivät vierailijatkin lukemaan.neppis kirjoitti:Tarkoitatko että se kannattaisi venyttää laidasta laitaan? Täytyy laittaa mietintämyssyyn!Anubis kirjoitti:Itse korjaisin tuon logon siedettävämpään muotoonAinakin sitä voisi hieman litistää.. hmm.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 200 vierailijaa