Kategoriat+vastausnappi

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Avatar
Teho
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:26 Elo 2007, 18:00
Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Teho » 04 Syys 2007, 21:02

Mitenkö ihmeessä voin tehdä tässä phpBB 3.0.RC5:sessa kategorioita siten että ne kategoriat näkyy foorumillani? Ja miten saan viestin kirjoitus ja vastausnapit näkyviin..? Muuten minulla on suomenkielinen foorumi kokonaan. Minulla on myöskin ladattuna nuo suomenkieliset buttonit mutta minnes ne asennetaan siten että nuo viestin luomis ja muokkaamis ym. napit näkyy?
Viimeksi muokannut Teho, 04 Syys 2007, 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mrl586
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:2879
Liittynyt:31 Maalis 2006, 17:59
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja mrl586 » 04 Syys 2007, 21:23

Teho kirjoitti:Mitenkö ihmeessä voin tehdä tässä phpBB beta 5:sessa kategorioita siten että ne kategoriat näkyy foorumillani?
Beta 5:ssä?

Avatar
Teho
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:26 Elo 2007, 18:00

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Teho » 04 Syys 2007, 21:45

mrl586 kirjoitti:
Teho kirjoitti:Mitenkö ihmeessä voin tehdä tässä phpBB beta 5:sessa kategorioita siten että ne kategoriat näkyy foorumillani?
Beta 5:ssä?
Siis phpBB 3.0.RC5:sessa :D

Avatar
Teho
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:26 Elo 2007, 18:00

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Teho » 05 Syys 2007, 14:24

Teho kirjoitti:Mitenkö ihmeessä voin tehdä tässä phpBB 3.0.RC5:sessa kategorioita siten että ne kategoriat näkyy foorumillani? Ja miten saan viestin kirjoitus ja vastausnapit näkyviin..? Muuten minulla on suomenkielinen foorumi kokonaan. Minulla on myöskin ladattuna nuo suomenkieliset buttonit mutta minnes ne asennetaan siten että nuo viestin luomis ja muokkaamis ym. napit näkyy?
Vastauksia :D

Avatar
Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viestit:4787
Liittynyt:13 Marras 2005, 18:41
Paikkakunta:Tampere
Viesti:

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 05 Syys 2007, 15:16

Teho kirjoitti:Mitenkö ihmeessä voin tehdä tässä phpBB 3.0.RC5:sessa kategorioita siten että ne kategoriat näkyy foorumillani?
Asettamalla alueelle oikeudet, että ne näkyvät. Ylläpitäjä ei oletuksena näe kaikkea ja myös alueet on oletuksena piilossa.

Ja miten saan viestin kirjoitus ja vastausnapit näkyviin..? Muuten minulla on suomenkielinen foorumi kokonaan. Minulla on myöskin ladattuna nuo suomenkieliset buttonit mutta minnes ne asennetaan siten että nuo viestin luomis ja muokkaamis ym. napit näkyy?
napit menee \styles\käytettävä_tyyli\imageset\fi hakemistoon.
Tämän jälkeen virkistät välimuistin foorumilta. Tyylit, teemat ja kuvapaketit.
Jos nappulat näyttää "leikkautuvan" Vika on välimuistissa ja siinä, että sitä ei ole tyhjennetty.

Avatar
Teho
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:26 Elo 2007, 18:00

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Teho » 05 Syys 2007, 16:02

Nonniin nyt sain nuo napit näkymään, mutta mutta... miksi foorumillani ei viestien lainaukset toimi? Ja hymiöt?

teepee
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:12
Liittynyt:18 Maalis 2007, 16:50

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja teepee » 05 Syys 2007, 17:30

Teho kirjoitti:miksi foorumillani ei viestien lainaukset toimi? Ja hymiöt?
Niitä oikeuksia pystyy säätämään alueen oikeuksissa eri ryhmille ja käyttäjille.

Avatar
Teho
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:26 Elo 2007, 18:00

Re: Kategoriat+vastausnappi

Viesti Kirjoittaja Teho » 05 Syys 2007, 21:52

JepJep :D Siis joo, nyt sain onnistumaan ja foorumin toimimaan. Olin vaan ajatellut muutamia asioita väärin...

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 202 vierailijaa