Oppaiden saatavuus

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
arimatti
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:11 Marras 2008, 14:31
Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja arimatti » 11 Marras 2008, 17:00

Miksi noita oppaita esim. mainosten lisäämiseksi foorumiin ei saa auki mitenkään ja miksi se koko osio on lukittu?
Kaipaisin apua nimenomaan noiden mainosten lisäämiseen.

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja Admin » 11 Marras 2008, 17:36

http://www.phpbbsuomi.com/viewforum.php?f=9 siis nuoko? Ne on lukittu ettei niihin tule avunpyyntöjä jne mutta kai niitä lukea silti voi? Kolmosfoorumin osalta nuo oppaat ovat "hieman" vaiheessa ja jos joku joskus viitsii semmoisia tehdä niin varmasti julkaistaan.... :oops:

arimatti
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:11 Marras 2008, 14:31

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja arimatti » 11 Marras 2008, 18:03

"etusivu" > "oppaat" > "Kuinka lisätä mainoksia foorumeille (Suomennos)"
Nuo kohdat ei minulla ainakaan aukene lainkaan ja näyttää olevan osio lukittunakin jostain syystä. Siis siellä olevat oppaiden linkit. Herjaa vaan että palvelin katkaisee yhteyden......
Eikä tuossa osiossa pääse vastailemaankaan.
Mutta kai tähän jokin inhimillinen syy on olemassa.....

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja Admin » 11 Marras 2008, 18:08

Jaa-a. Itselläni aukeaa sekä kirjautuneena sisään Firefoxilla että uloskirjautuneensa IE:llä joten paha nyt sanoa muuta kuin että kokeile uudelleen?

arimatti
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:11 Marras 2008, 14:31

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja arimatti » 11 Marras 2008, 18:23

Joo ei saa yhteyttä minulla millään versiolla pdf:nä eikä xhtml:nä. Mistä lie johtunee. Virusjutunkin otin pois päältä mutta ei auttanut.
Ikävätä on tuo vaan saakohan noita vaikka mun sähköpostiin tulemaan josko sen kautta sais avautumaan. ari.makinen@mcmedia.fi olis osoitteeni

Avatar
Admin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit:721
Liittynyt:13 Marras 2005, 15:45

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja Admin » 11 Marras 2008, 18:36

Joop enkä saa minäkään........enhän mä ensin tajunnut mitä tarkoitit, eli nuo oppaat ei ole meidän palvelimella vaan muualla.

Pitäisi kopioida nuo aina tänne foorumille suoraan eli nyt ei auta kun odottaa josko palvelin nousee ylös ja onko nuo edes enää siellä? Zazu?

arimatti
Hyvässä vauhdissa
Hyvässä vauhdissa
Viestit:10
Liittynyt:11 Marras 2008, 14:31

Re: Oppaiden saatavuus

Viesti Kirjoittaja arimatti » 11 Marras 2008, 19:10

Joo olispa mellevää saada ne avautumaan jotta pääsis aiheeseen tutustumaan. Itse kun olen laittamassa foorumia pystyyn niin tuo olis erittäin hyödyllistä tietoutta jatkoa ajatellen. Mutta katsellaan josko henkilö joka nuo on tuonne laittanut sais ne jossain vaiheessa avautumaankin.

Viestiketju Lukittu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 352 vierailijaa