Eli viestiä kirjoittaessa saatta kaikki teksti kadota, kun esim painaa esikatselua.
Itse olen huomannut tämän kerran Exploreria testatessa. Aktiivisesti foorumille kirjoittelevat ovat kokeneet tämän jo useampaankin kertaan. Selaimista ei tietoa. Joku taisi mainita asiasta jo RC2 aikoihin.
Voiko johtua Webolin ongelmista? Explorerista?
Tekstit katoavat
Re: Tekstit katoavat
Ja nyt pukkaa koko ajan general erroria ja serveral error.
Onko tähän tullut mitään uutta?
Vieläkö palvelin jumii?
Vieläkö palvelin jumii?
Errorit loppui tai ainakin väheni huomattavasti kun sai mysql user limittiä nostettua.
Tekstien katoamisestakaan ei ole enään tullut valituksia.
Tekstien katoamisestakaan ei ole enään tullut valituksia.
Mulla on samantapaista ongelmaa. Eli välillä kun painaa "lähetä" niin viesti ei jää mihinkään vaan katoaa taivaan tuuliin. Ärsyttää kun pitää aina ottaa ctrl+c ennen lähetystä
Luulin ensin että ongelma on omassa selaimessa tms. mutta nyt tuli tietoon että muillakin käyttäjillä tätä tapahtuu. Eli tuo user limitin nostaminen voisi auttaa? Pitääkö olla yhteydessä webhotel-palveluntarjoajaan vai onnistuuko PhpMyAdminilla jotenkin suoraan?

Sanoisin, että lähinnä jälkimmäisestä. Mulla teksti katoaa aina kun IE:llä palaa Back-napilla Esikatselusta viestinkirjoituslomakkeeseen. Ongelma on ollut jo phpbb2.0.22-kivikaudella. Tämän ongelman saa ratkaistua sillä, että käyttää jotain muuta selainta kuin IE:tä.paavo55 kirjoitti:Voiko johtua Webolin ongelmista? Explorerista?