Arkisto phpBB2 versiosta.
Tuki tälle versiolle on loppunut 1.1.2009
Alueen säännötphpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
-
anikos
- MODaaja

-
Viesti:
Anikoksen tyhmien kysymysten ketju
Viesti
Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 10:17
Eli, ohjeissa lukee näin:
"3. Tiedostolle config.php pitää muuttaa chmodaamalla oikeudet 666:ksi. "
Mitä tuo tarkoittaa, tarkalleen ottaen mitä mun pitäis tehdä ja minne ja missä?
*mä tähän ketjuun laittelen tyhmät kysymykseni niin ei tarvii ripotella sinne tänne*
Ai niin ja laitoin muuten phpBB:n omalle kotisivutilalle jossa on mySQL -tietokanta. Koitan siellä sitten opetella..

-
anikos
- MODaaja

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 11:26
Okei, mä mielestäni selvitin tuon äskeisen kohdan. Mut nyt kun menen sinnbe install osoitteeseen, näkyy seuraavaa:
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../extension.inc) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314
Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/constants.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322
Warning: main(./../includes/constants.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322
Warning: main(): Failed opening './../includes/constants.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 322
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/functions.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323
Warning: main(./../includes/functions.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323
Warning: main(): Failed opening './../includes/functions.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 323
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/sessions.) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324
Warning: main(./../includes/sessions.): failed to open stream: Operation not permitted in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324
Warning: main(): Failed opening './../includes/sessions.' for inclusion (include_path='.') in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 324
-
Lurttinen
- phpBB nub

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Lurttinen » 21 Marras 2005, 11:52
Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
Warning: main(): open_basedir restriction in effect.
-
anikos
- MODaaja

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja anikos » 21 Marras 2005, 11:56
Lurttinen kirjoitti:Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
No onpa tyhmä palveluntarjoaja.

Täytyypä kysäistä sitten (noloo, just soitin sinne että voitteko poistaa sieltä sitä ja tätä kun en jostain syystä saanu ite poistettua ftp:llä...

mä vaan aina teen kaikkee tajuamatta mmistään mitään ja sit oon ihan pulassa

).
-
PolarBear - Oppii uutta

Viesti
Kirjoittaja PolarBear » 30 Marras 2005, 21:27
anikos kirjoitti:Lurttinen kirjoitti:Sun palveluntarjoajas estää täytyy kysyä heiltä.
No onpa tyhmä palveluntarjoaja.

Täytyypä kysäistä sitten (noloo, just soitin sinne että voitteko poistaa sieltä sitä ja tätä kun en jostain syystä saanu ite poistettua ftp:llä...

mä vaan aina teen kaikkee tajuamatta mmistään mitään ja sit oon ihan pulassa

).
Minulla kävi samalla tavalla (tuli samanlaista tekstiä), mutta käskin palveluntarjoajan katsoa mikä mättää ja hetken kuluttua kaikki kävi kuin tanssi.
-
Lurttinen
- phpBB nub

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Lurttinen » 30 Marras 2005, 23:16
Juju piilee tuossa lihavoidussa osassa...
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../extension.inc) is not within the allowed path(s): (.:/sessions/phpsessions) in /netikka/html/meidan.perhe/keskustelu/install/install.php on line 314
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 205 vierailijaa