Paras palveluntarjoaja?
Potku, mitä sanot tälläisestä dedikoidusta palvelimesta?
PS. Yhteyksien nopeuksia voi testata pingaamalla aiheessa mainittu IP-numeroa.
PS. Yhteyksien nopeuksia voi testata pingaamalla aiheessa mainittu IP-numeroa.
Re: Paras palveluntarjoaja?
Jos en väärin katsonut, tuo on kanssa niitä ulkomaisia. Mitä mieltä sinä olet esim. edellisen sivun ekasta viestistä?
Tenuella joku palvelin 24e/kk
Onko tästä kenelläkään kokemuksia, ellei tästä kyseisestä palvelinsysteemistä entä firmasta yleensä?Anubis kirjoitti:Tenuella joku palvelin 24e/kk
http://edullinenwebhotelli.com/content/view/18/32/
Pystyykö tuolla pitämään foorumia? Onko siellä kaikki mitä tarvii siihen? Mä en nää tuolle estettä.
Pystyykö tuolla pitämään foorumia? Onko siellä kaikki mitä tarvii siihen? Mä en nää tuolle estettä.
Hei pliis äkkiä vastausta niin saan foorumini varmalle pohjalle. Toi ei ole edes kallis.
Kyllä pitäisi onnistua.
Tuskin tuo varma on, mutta ihan ok tasoa kotisivuille.JPa kirjoitti:Hei pliis äkkiä vastausta niin saan foorumini varmalle pohjalle. Toi ei ole edes kallis.
Mulla on ollut reilusti yli vuoden, kaksi hotellia käytössä, Futuron ja Webol. Vaikka Weboli oli paljon parjattu, niin tänä aikana, se toiminut huomattavasti paremmin kuin Futuron. Webol ei ole kertaakaan kaatunut.
Toisin on tehnyt Futuron....

Olen selvittänyt jonkin verran (= pari kolme tusinaa sähköpostia ja kymmenisen puhelinsoittoa) näitä yrityksiä nyt. Päätöstä emme ole vielä ihan tehneet, kerron kun olemme ja päivitän kokemuksia, mutta on sanottava että vinkit tässä ketjussa - vaikka niitä onkin paljon (pitää osata lukea rivien välistä :p) - ovat olleet asiallisia ja osuvia. Kiitos! 

Mihin olette päätymässä? Tai siis vahvoilla nytPotku kirjoitti:Olen selvittänyt jonkin verran (= pari kolme tusinaa sähköpostia ja kymmenisen puhelinsoittoa) näitä yrityksiä nyt. Päätöstä emme ole vielä ihan tehneet, kerron kun olemme ja päivitän kokemuksia, mutta on sanottava että vinkit tässä ketjussa - vaikka niitä onkin paljon (pitää osata lukea rivien välistä :p) - ovat olleet asiallisia ja osuvia. Kiitos!
Omia kokemuksia: K202 Wikin tietokanta muutti tämän kuun alussa Saksaan, kaupungiin nimeltä Frankfurt am Main. Sivuston toimintanopeus ei muuttunut merkittävästi tietokannan sijainnin muuttumisen seurauksena.Potku kirjoitti:Jos en väärin katsonut, tuo on kanssa niitä ulkomaisia. Mitä mieltä sinä olet esim. edellisen sivun ekasta viestistä?
K202 Wikin tietokantapalvelimena toimii nykyisin Vectoral.info:lta hankittu dedikoitu palvelin (PIII 733 Mhz, 256 MB jne. Lue lisää).
Arvaapa.Anubis kirjoitti:Mihin olette päätymässä? Tai siis vahvoilla nytPotku kirjoitti:Olen selvittänyt jonkin verran (= pari kolme tusinaa sähköpostia ja kymmenisen puhelinsoittoa) näitä yrityksiä nyt. Päätöstä emme ole vielä ihan tehneet, kerron kun olemme ja päivitän kokemuksia, mutta on sanottava että vinkit tässä ketjussa - vaikka niitä onkin paljon (pitää osata lukea rivien välistä :p) - ovat olleet asiallisia ja osuvia. Kiitos!

Eli kiitos.
mrl, OK, tuohan kuulostaa ihan hyvältä sitten.
Löysin tuollaisen ilmaisen hostin, jonka toimivuus on OK... Kuukausirajoitus ja levytila ovat omaa luokkaansa ja kyllähän tuo näyttäisi suht nopeasti latautuvan. Miinusta Safe Mod
http://www.10gbfreehost.com
http://www.10gbfreehost.com
Keitä rauhassa kahvit, jos upload-jono kertyy yli 10000kt pituiseksi...
Itse olen käytin reilun vuoden INT2000 ja palvelun hintoihin kyllästyneenä vaihdoin sitten weboliin (toisin, tästä on jo reilu vuosi kun suljin palveluni sieltä) ja hyvää laatuahan se webolilla oli. Tutulla oli (tai on? en teidä enään) Futuronilla joka kuulemma katkeilee kokoajan nykyään ja hintakin vähän niin ja näin. Webolia siis itse pidän parhaana ja varmaan tulen hommaamaan uusiksi jos johonkin isompaan projektiin tarviten vakaan ja hyvän palveluntarjoajan. Nykyään rullailen ilmastarjoojalla, mutta saa kyllä nähdä miten käy
.