phpBB3 Portal
Nimimerkki Laturi kysyi tuossa, mistä version 1.1.0B saa. Ohjeet kyseisen version hakemiseen löytyvät osoitteesta http://sourceforge.net/cvs/?group_id=188291
Jos CVS:än käyttö ei suju, pyydä jotakuta tämän forumin käyttäjää (esim. allekirjoittanutta) paketoimaan tuo versio
Jos CVS:än käyttö ei suju, pyydä jotakuta tämän forumin käyttäjää (esim. allekirjoittanutta) paketoimaan tuo versio
Re: phpBB3 Portal
Itse en löytänyt tuota ollenkaan... Mitähän on jäänyt tekemättäEtsi ylemmästä pudotusvalikosta Portal [acp_portal] ja valitse heti sen alapuolella lukeva General Settings
Kerrotko, mitä versiota yrität asentaa?higge kirjoitti:Itse en löytänyt tuota ollenkaan... Mitähän on jäänyt tekemättäEtsi ylemmästä pudotusvalikosta Portal [acp_portal] ja valitse heti sen alapuolella lukeva General Settings
1.03b ja phpbb3.0 on versiot. Sain portaalin asennettua ihan ok ja kaikki toimi mutta muokkaaminen on aika työlästä minun tiedoilla... 

Onko portaali ladattu CVS:tä vai jostain muualta?higge kirjoitti:1.03b ja phpbb3.0 on versiot. Sain portaalin asennettua ihan ok ja kaikki toimi mutta muokkaaminen on aika työlästä minun tiedoilla...
Jaahas... No niin, enpä taida tietää, stargate sivuilla oli linkki ja eikun seuraamaan ja lataamaan... 

Sama ongelma täällä... Eihän tuo CVS:n versio vaan ole vanha 1.0.3???? Saako muualta kelvollisra 1.1.0.b-versiotahigge kirjoitti:Itse en löytänyt tuota ollenkaan... Mitähän on jäänyt tekemättäEtsi ylemmästä pudotusvalikosta Portal [acp_portal] ja valitse heti sen alapuolella lukeva General Settings
Viimeksi muokannut Artturi, 02 Helmi 2008, 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pitääkö tässä lukea kohdassa "Moduulin tyyppi:" "Kategoria" vai "Moduuli"? Isäntä kaiketi on tuo ".MODit"?mrl586 kirjoitti: 5. Paina Lisää moduuli :: Portaali -sivulla Lähetä-nappia
Jos CVS-komennon modulenameksi on valittu canver-portal, silloin CVS:stä ladataan tästä modista joku 1.1.x-sarjan versio. Jos CVS:än modulenameksi on valittu phpbb3-portal, silloin ladataan jotain ikivanhaa versiota.Artturi kirjoitti:Eihän tuo CVS:n versio vaan ole vanha 1.0.3????
phpBB3 Portal 1.0.3b - http://sourceforge.net/project/showfile ... _id=506733
En löydä tuota uutta...
En löydä tuota uutta...
Lataa 1.1-sarjalainen CVS:stä...Artturi kirjoitti:En löydä tuota uutta...
Sitä etsin mutta en löytänyt. sattuisko olemaan linkkiä?mrl586 kirjoitti:Lataa 1.1-sarjalainen CVS:stä...Artturi kirjoitti:En löydä tuota uutta...
Linkkiä ei ole tarjolla, mutta yksinkertainen CVS:n käyttöohje on:Artturi kirjoitti:Sitä etsin mutta en löytänyt. sattuisko olemaan linkkiä?mrl586 kirjoitti:Lataa 1.1-sarjalainen CVS:stä...Artturi kirjoitti:En löydä tuota uutta...
- Asenna koneelle WinCVS-ohjelma + Python
- Käynnistä WinCVS
- Kirjoita WinCVS:än alaosan ruutuun seuraava komento:
Koodi: Valitse kaikki
cvs -d:pserver:anonymous@canverportal.cvs.sourceforge.net:/cvsroot/canverportal login
- Paina Enter-nappia
- Ohjelman kysyessä salasanaa paina Enter-nappia
- Kirjoita WinCVS:än alaosan ruutuun seuraava komento:
Koodi: Valitse kaikki
cvs -z3 -d:pserver:anonymous@canverportal.cvs.sourceforge.net:/cvsroot/canverportal co -P canver-portal
- Ohjelma alkaa kopsaamaan tiedostoja...
Valmista pakettia uudesta ei taida kenelläkään olla?
phpBB3 Portal 1.1.x:stä on saatavilla valmis paketti, mutta se sisältää erityisen vanhoja tiedostoja, joten CVS:n käyttö on parempi vaihtoehto.Artturi kirjoitti:Valmista pakettia uudesta ei taida kenelläkään olla?