- subsilver2_custom_kentta.PNG (15.95KiB)Katsottu 6289 kertaa

Sinne on tarkoitus laittaa ikä. Eli silloin omassa profiilissa voi laittaa jo ikän. Eikö niin? Mun pitää tehä joku hommeli, että se näkyy siellä viestin vasemmalla puolella, missä on arvonimi, avatar jne. Niin siellä pitää näkyä se ikä, mikä on säädetty profiilissa.Peetra kirjoitti:Miten niin ei löydy ACP:stä
Kuvassa olevaa on täysin ACP:n kautta tehty.http://www.phpbbsuomi.com/download/file.php?id=78
Kyse on nyt siitä että itse aion ottaa ainakin kokonaan tuon Locationin eli asuinpaikan pois, no se ei onnistu mielestäni muulla tavalla ku deletoimalla kyseisen rivin templateista.Peetra kirjoitti:Miten niin ei löydy ACP:stä
Kuvassa olevaa on täysin ACP:n kautta tehty.http://www.phpbbsuomi.com/download/file.php?id=78
Juuri noin sinun pitää tehdä, jotta saat asuinpaikan pois näkyvistä.Pehmolelu kirjoitti:Kyse on nyt siitä että itse aion ottaa ainakin kokonaan tuon Locationin eli asuinpaikan pois, no se ei onnistu mielestäni muulla tavalla ku deletoimalla kyseisen rivin templateista.
Pehmis. Toi phpbb3 3.0.1 on aika buginen. Ainakin. Sitä paitsi päivämäärä lukee ainakin noin jos on ollut kauempaa poissa, kuin eilen. Eli esim näin mun foorumilla lukee "Viimeisin vierailu: 04. marras 2007 klo: 01,00"Pehmolelu kirjoitti: Kolmas asia on semmoinen, (nyt uutena) että mistä mahtaa löytää nää suomennokset yms kun mulla bugaa tommonen "Viimeisin vierailu: Tänään, , 20:19" ei siis kirjoita päivän nimeä. Pitäs päästä tutkiin.
/language/fi/common.php ja joukko muita tiedostoja. Tuo löytyy commonista.Pehmolelu kirjoitti:
Kolmas asia on semmoinen, (nyt uutena) että mistä mahtaa löytää nää suomennokset yms kun mulla bugaa tommonen "Viimeisin vierailu: Tänään, , 20:19" ei siis kirjoita päivän nimeä. Pitäs päästä tutkiin.
Jos oikeita bugeja löydät, niin niistä kannattaa raportoida bugitrackeriin.Slayer kirjoitti: Pehmis. Toi phpbb3 3.0.1 on aika buginen.
Editoimalla viewtopic_body.html-templaattia.Anomaali kirjoitti:Hei
Miten saisi sivuprofiilista post countin eli viestien määrän pois näkyvistä?
Tyylinä subsilver2.
Voisitko neuvoa tarkemmin? En ole kovin kokenut näiden juttujen kanssa?mrl586 kirjoitti:Editoimalla viewtopic_body.html-templaattia.Anomaali kirjoitti:Hei
Miten saisi sivuprofiilista post countin eli viestien määrän pois näkyvistä?
Tyylinä subsilver2.
Koodi: Valitse kaikki
<!-- IF postrow.POSTER_POSTS != '' --><br /><b>{L_POSTS}:</b> {postrow.POSTER_POSTS}<!-- ENDIF -->
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 273 vierailijaa