Saattaa jopa olla että osasin pistää väärälle alueellekin, mutta siirtäkää jos on väärässä paikassa..
Eli olen asentanut tuon MOD:n Categories Hierarchy: 2.1.4c phpBB2.0.20 foorumille, ja ongelma on seuraava:
Olen luonut kategorioita ja foorumeita niihin.. Ja ihan normaalisti olen antanut oikeuksia kullekin foorumille niin, että Guests = none ja Registered Users = Read post and vote, mutta joihinkin foorumeihin tulee automaattisesti Moderators: Anonymous, miksi? Ja joihinkin ei, tai mistä ainakin saisin tuon pois? Ja sitten jotkut foorumit / aiheet on sellasia että niihin ei pääse.. Kun menen Auths Center / Management ja valitsen Permission type: Forum ja See permissions per: Manager (User or group) ja klikkaan Select ja sitten otan Guests ja Select uudestaan.. Ja näen siitä kaikki kategoriani, foorumini ja alifoorumini.. Ja huomasin juuri itsekin että kaikki missä Guests oikeudet on None, niin niissä näkyy Moderators: Anonymous (kun kirjautunut sisään) mutta niissä mihin Guests on oikeudet Read post and vote tai Read and post niin niissä ei ole tuota Moderators: Anonymous.. Ja Registered Users oikeudet mulla on ihan kaikissa Read post and vote.. Niin mitenköhän mä nyt saisin ne Moderators: Anonymous pois sieltä foorumin / alifoorumin alta poies?
Edit: Niin ja sitten vielä sellainen, että sellasita Moderators ryhmää kuin Anonymous ei ole edes olemassa!

URL: http://deadgod.awardspace.com/phpBB2/index.php
Tyyli: CH Edition 2.1.4c
Mitä MODeja on asennettuna: CH Edition 2.1.4c
Onko portattu versio käytössä: portattu?
phpBB:n versio: 2.0.20
PHP versio: 4.4.1 (Awardspacessa)
Mikä tietokanta ja sen versio: MySQL 4.0.24 (Awardspaceesa)
Palveluntarjoaja: http://www.awardspace.com
Onko tämä asennettu itse: On
Onko tämä päivitys, mistä/mihin: Ei
Onko tämä foorumi konversio jostain toisesta foorumista: Ei
Onko olemassa testitunnuksia, jos halutaan tulla kokeilemaan: testi_ukkeli aaaaaaaaaa
Kiitän erittäin paljon sitä henkilöä joka pystyy minua tässä auttamaan ja pahoittelen huonoa selitystä

-TheMagician-