Täältä löysin keinon laittaa sen YouTuben, sitten englanninkieliseltä tuki-foorumin sivuilta MegaVideon ja Google Videon

Mutta tuo Imeem, sille en sitten ole sitä oikeaa löytänyt. Monta olen kokeillut, kaikki olleet sitten kyllä ihan vääriä.
Siis onko sille sitä BBCode-tagia olemassa?
Pystyykö itse lisäämään ilmaiselle foorumille niitä tyylejä? Koska tämä tämän hetken tyyli-valikoimassa ei ole kovinkaan nättejä ne tyylit.. no nais-näkökulmasta katsoen.

Josta nyt sitten päästäänkiin siihen ensimmäiseen ongelmaan.
Perustamalleni foorumille valitsin tyyliksi sen "ktukpurple " ( ainut nätti tyyli minun mielestä
 ) Mutta en nyt saa sille laitettua sitä omaan logo-kuvaa. :sad: Sain kyllä sen laitettua siihen kun mennään kuvapaketit - muokkaa - Muokkaa kuvapakettia.. se foorumille aioittu logo kuva on kohdissa  Nykyinen kuva:  ja Valittu kuva:. Mutta ei se sitten kumminkaan näy siinä foorumilla. Mitä olen nyt sitten unohtanut tehdä?
 ) Mutta en nyt saa sille laitettua sitä omaan logo-kuvaa. :sad: Sain kyllä sen laitettua siihen kun mennään kuvapaketit - muokkaa - Muokkaa kuvapakettia.. se foorumille aioittu logo kuva on kohdissa  Nykyinen kuva:  ja Valittu kuva:. Mutta ei se sitten kumminkaan näy siinä foorumilla. Mitä olen nyt sitten unohtanut tehdä?Toinen ongelma
 Kun yritän lisätä hymiöitä.. menee tietokoneeni ihan sekaisin.. saman tekee sitten myös toinenkin kone jolla olen yrittänyt.. Missä on siis nyt ongelma tässä.?
  Kun yritän lisätä hymiöitä.. menee tietokoneeni ihan sekaisin.. saman tekee sitten myös toinenkin kone jolla olen yrittänyt.. Missä on siis nyt ongelma tässä.?Kun menee siitä " Paikallaolijat" kenelle kaikille oikeastaan näkyy ne IP osoitteet? voiko sitä rajoittaa että vain ylläpitäjät ja valvojat näkisivät vain ne?
No tässähän näitä olisi jo näin aluksi..
 mutta lisää kysymyksiä voipi vielä tulla....
  mutta lisää kysymyksiä voipi vielä tulla....Rosa

Firefoxilla sain auki sen hymiöiden valitsemis-sivun mutta, se sivu ei näy kokonaan. Siitä jää pois ne hymiöiden valitsemis-paikat jossa laitetaan niitä rukseja niiden hymiöiden kohdalle jotka halutaan käyttöön.
 Firefoxilla sain auki sen hymiöiden valitsemis-sivun mutta, se sivu ei näy kokonaan. Siitä jää pois ne hymiöiden valitsemis-paikat jossa laitetaan niitä rukseja niiden hymiöiden kohdalle jotka halutaan käyttöön.