Visuaalinen vahvistus
Niin joo, saattoivathan ne olla ihan aitoja ja oikeita ihmisiäkin, totta... Molemmat tunnukset on nyt poistettu, joten valitettavasti tarkempia tietoja ei pääse katselemaan. Toinen kirjoitti kait 7 viestiä, mutta ne oli jo poistettu ennen kuin tiesin asiasta.
Kiitos vinkistä!
MUOKS: Niin joo, tuon ratkaisun ongelma on tietty se, että kyseinen kenttä näkyy sitten profiilissa...
Mutta mä olen muutenkin kiinnostunut tuosta VIP Codesta, koska toi captcha saattaa olla joillekin inan hankalampi kuin jokin helppo koodi. Se vaan on mun mielestä parempi ratkaisu. Makuasia, tottakai.
Kiitos vinkistä!
MUOKS: Niin joo, tuon ratkaisun ongelma on tietty se, että kyseinen kenttä näkyy sitten profiilissa...
Mutta mä olen muutenkin kiinnostunut tuosta VIP Codesta, koska toi captcha saattaa olla joillekin inan hankalampi kuin jokin helppo koodi. Se vaan on mun mielestä parempi ratkaisu. Makuasia, tottakai.
Re: Visuaalinen vahvistus
Hmm. Käypä Lurttinen Potkussa katsomassa tämä kaveri: wajiguqu0223
Spämmeri ihan taatusti. Ei ole vielä kirjoittanut viestejä.
En poista ennen kuin olet katsonut tämän tiedot.
Spämmeri ihan taatusti. Ei ole vielä kirjoittanut viestejä.
En poista ennen kuin olet katsonut tämän tiedot.
Poistele vaan. Ne tiedot löytyy palvelimen logeista. kuinka kauan kesti esimerkiksi viestin lähetys tai rekisteröityminen.
Poistin, mutta yön aikana oli taas yksi rekannut. Onko se ihan varma, että nää on oikeita ihmisiä? Ja oli tai ei, ei ole VIP Coden voittanutta. Osaako kukaan sanoa, miten se on toiminut kolmosessa?
Ja eilen taas yksi.
Mitä mieltä olette tästä?
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=645075
Toihan on virallinen MOD, eikä siis Beta tai RC - mutta MODin teksteissä sanotaan näin:
Mitä mieltä olette tästä?
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=645075
Toihan on virallinen MOD, eikä siis Beta tai RC - mutta MODin teksteissä sanotaan näin:
Mitä?This MOD is development quality. It is not recommended that you install it on a live forum.
Hmm...
Mää kysyn MOD Teamilta mitä toi tarkoittaa. Varmaan vaan joku bugi tai jotain.
Tuohan on validoitu ja hyväksytty MOD, koska se on tuolla databasessa.
Mää kysyn MOD Teamilta mitä toi tarkoittaa. Varmaan vaan joku bugi tai jotain.
Tuohan on validoitu ja hyväksytty MOD, koska se on tuolla databasessa.
Botteja edelleen 0 ja ainoastaan rekisteröitymissopimus käytössä. Kolmonen on ollut käytössä pitkään, Jo ennen virallista julkaisua...
Jätkä on taikuri!Karjala kirjoitti:Botteja edelleen 0 ja ainoastaan rekisteröitymissopimus käytössä. Kolmonen on ollut käytössä pitkään, Jo ennen virallista julkaisua...
Mutta joo, tosiaan muutenkin tykkään tuosta Vip Codesta (tms.) paljon enemmän. Noi captchat on ärsyttänyt mua niin kauan kuin muistan.
Minulla taitaa olla sama tilanne kuin Karjalalla.Karjala kirjoitti:Botteja edelleen 0 ja ainoastaan rekisteröitymissopimus käytössä. Kolmonen on ollut käytössä pitkään, Jo ennen virallista julkaisua...