Ei varmaan saa kuntoon ylläpitovalikoista, vaan pitää sormeilla syvemmältäkö? Lieneekö entinen pakkaus jotenkin epäsopiva tai joku polku väärin jossain?
Koetin etsiä täältä vihiä, mutta oli mulle liian teoreettisia ja suoraviivaisia juttuja

t. Uti
Tittelit on kyllä ok...Lurttinen kirjoitti:Voi olla, että titteleille joudut tekemään saman.
Kolmosen visuaalinen vahvistus on parempi kuin kakkosen vastaava, mutta se ei ole ilmeisesti tarpeeksi vahva. Vip-koodinkin saa kolmoseen, mutta tämä MODi torjuu botit paremmin kuin Vip-koodi.Uti kirjoitti:Toinen juttu: Entisessä versio kakkosessa oli käytössä VipCode, joka toimi täydellisesti! Onko kolmoseen vastaavaa, vai onko tuo graafinen tarpeeksi vahva? Taisi siellä olla jo yksi hamppari, kun ei ole VipCodea?
JepUti kirjoitti:
Ja kolmas juttu: Alussa 3.0.4 versiossa oli niin, että käyttäjä aktivoi tunnuksen itse, mutta muutin sen niin, että sen tekee ylläpito. Siinä ei ongelmaa, mutta kun välissä tuli muutama uusi tunnus, niin onkos niin, että jos ei näy mitään hallintapaneelin kohdassa vahvistamattomat tunnukset, niin kaikki tunnukset ovat aktiivisia?
Käyttäjän hallinnasta. Etsi käyttäjä ja lue sen tietoja.Toisaalta, voiko jostain hallintapaneelista tarkistaa ja todeta, että joku tunnus on aktiivinen?
En pääse asiaa itse tarkistamaan, kun on vain ylläpitäjän paneeli käytettävissä, ei sen enempää, mutta eiköhän ne siellä ole, kun ne kirjoitusviestilootan vieressä näkyy alle kopsatun näköisinä? On sen verran antiakateemista kiinnostusta, että mistä lemmosta tuollainen näyttäminen voi johtua? Tarjoaahan se noita, mutta asciina ja juuri noin, kun ne tuohon alle kopsasin ja samalla tavalla näkyy myös entisen version aikaan viesteihin tuupitut!Lurttinen kirjoitti:Kopioi ne hymiöden tiedostot sieltä kakkosesta ja tuuppaa ne kolmosen vastaavaan paikkaan.
/images/smilies
Koodi: Valitse kaikki
Hymiöt
:D :) :( :o :shock: :?
8) :lol: :x :P :oops:
:cry: :evil: :twisted:
:roll: :wink: :!: :?:
:idea: :arrow: :|
:mrgreen:
----------------------------
BBCode on Käytössä
[img] on Käytössä
[flash] on Käytössä
[url] on PÄÄLLÄ
Hymiöt ovat Käytössä
----------------------------
Katso viestiketjua
Pitänee vastata, että en ole, koska minulla ei ole aseita sitä tehdä, kuten tuolta aiemmasta viestistä selviää, mutta alan uskoa, että ne sieltä puuttuvat, kun asiaa tuntevat piiritkin niin uskovat. No... odotellaan, että palvelun tuottaja asian selvittää. Kiitokset osallisille.mrl586 kirjoitti:Oletko siirtänyt hymiöiden tiedostot palvelimelle?
Koodi: Valitse kaikki
:D :) :( :o :shock: :?
8) :lol: :x :P :oops:
:cry: :evil: :twisted:
:roll: :wink: :!: :?:
:idea: :arrow: :|
:mrgreen:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa