Foorumi näyttää vain Please_remove_install_contrib. Mikä avuksi? Huutelen joka paikkaan kun hermot meinaa mennä

Koodi: Valitse kaikki
if (file_exists('install') || file_exists('contrib'))
{
message_die(GENERAL_MESSAGE, 'Please_remove_install_contrib');
}
Jos se foorumi tyrkkää ittensä tonne /install/install.php tiedostoon, sulla on yleensä jotain häikkää config.php tiedoston kanssa.TheMagician kirjoitti:Vaikka olin postanu kummatki ni silti tuli 2.0.21 versiolla toi viestija sitten pukkas heti uusiks install/install.php tiedostoon =/
Kyl siel oli kaikki ku katoin sinne.. Asensin sen phpBB3:sen jo eilen, ja jos sen backupin saisit katottua vaikka tässä lähipäivinä niin olis ihan kivaLurttinen kirjoitti:Jos se foorumi tyrkkää ittensä tonne /install/install.php tiedostoon, sulla on yleensä jotain häikkää config.php tiedoston kanssa.TheMagician kirjoitti:Vaikka olin postanu kummatki ni silti tuli 2.0.21 versiolla toi viestija sitten pukkas heti uusiks install/install.php tiedostoon =/
Sen on tarkoituskin mennä tuonne, jos se on tyhjä.
Se luulee, että häntä ei ole vielä asennettu.
Olen itsekin törmännyt vastaavaan ongelmaan. Minulla ongelmana oli ftp-ohjelma (AtomFTP) joka ei suostunut poistamaan install-kansiota, saattoipa poistaa siinä yläpuolella olevan kansion, olisiko ollut includes tai jotain. WS_ftp:llä homma hoitui OK.Laeticia kirjoitti:Voi härregyyd, foorumi ei toimi. Yritin päivittää sitä jotain.19-versiosta uusimpaan (only changed files) ja kaikki meni hienosti kunnes huomasin, etten saa /install-kansiota pois sitten millään. Siellä Schemas-kansiossa on jokin tiedosto, jota ei saa poistettua! "550 .nfs00489ad1002487c9: Device or resource busy"
Foorumi näyttää vain Please_remove_install_contrib. Mikä avuksi? Huutelen joka paikkaan kun hermot meinaa mennä
Painaa "Näytä viimeiset keskustelut" -tai jotain niin se ei avaa keskustelun otsikoita tai kerro, että niitä on. Mainitsee yläreunassa "Informaatio" ja lopettaa lataamisen. F5:sta hakkaamalla se löytää ne hetken päästä. Sama juttu jos käyttää hakua ja yleensä tulee hakuvastaukset niin tulee se kuuluisa "Informaatio"
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 199 vierailijaa