Heti aluksi sanon, että olen phpbb-foorujen kanssa ihan kädetön aloittelija, eli minulle pitää kaikki vääntää rautalangasta ja ratakiskosta.
Foorumin osoite: http://afterliferpg.phpbb.fi/index.php
Käytössä oleva tyyli: Anna
Mitä MODeja on asennettuna: ei tietääkseni mitään
phpBB:n versio: 3
PHP versio: ?
Mikä tietokanta ja sen versio: ?
Palveluntarjoaja: phpbb.com
Onko tämä asennettu itse?: Pohja on valmispohja ja palveluntarjoaja phpbb.com, joten mitään varsinaisesti itse tehtyä foorumilla ei ole.
Onko tämä päivitys, mistä/mihin: ?
Onko tämä foorumi konversio jostain toisesta foorumista: ei
Onko olemassa testitunnuksia, jos halutaan tulla kokeilemaan: en usko että niitä tarvitaan
Tahtoisin saada tuohon "uusin viesti"-kenttään kirjoittajan nimen lisäksi (tai sen paikalle) sen aiheen nimen, johon on viimeksi tullut viesti. Millähän tämä onnistuisi? Tuo pelkkä kirjoittajan nimi on aika epäkäytännöllinen, esim. Uutiset-boardilta näkisi kätevämmin uudet aiheet kun niiden nimet näkisi heti etusivulla.
Uusin viesti-kohtaan uusimman viestin aihe?
Re: Uusin viesti-kohtaan uusimman viestin aihe?
Et mitenkään.
Jyrin blogi – Blogi webistä, paikoista ja muustakin.
- Herra Siili
- Oppii uutta
Vähän voisit selittää syytä?hpguru kirjoitti:Et mitenkään.
Käsittääkseni ongelmana on se, että tuo toiminto vaatii jonkinlaisen modin, eikä tuohon palveluun ole mahdollista asentaa modeja.
Olen palvelun avustaja ja kyllä voin vahvistaa sinulle, että tällä hetkellä modeja ei asenneta, eikä asenneta yleensäkään mitään modeja - koska palvelu halutaan pitää vain hyvillä peruspalveluilla.
Jyrin blogi – Blogi webistä, paikoista ja muustakin.