Niin että sen kannassa olis pelko että homma alkaa toimiaVahto kirjoitti:hänkin on Linux-vannoutunut...![]()

(Sori, oli ihan pakko

No tuohon minä en voi ottaa mitään kantaa, kun en Linuxia tunne, en sitten pätkääkään, mutta olen liian vanha pieru oppimaan niin totaalisen uutta juttua kuin pingviini on... Tarkoitin lähinnä sitä, että vaikka se linuxhemmo on mulla modena, niin yhteistyö voisi olla ongelmallista wintoosan ja linuxin välillä...sauli.lepola kirjoitti:Niin että sen kannassa olis pelko että homma alkaa toimiaVahto kirjoitti:hänkin on Linux-vannoutunut...![]()
![]()
(Sori, oli ihan pakko)
Small Business maksaa tuon 72e/vuosi.sauli.lepola kirjoitti:180€/vuosi (sb paketti) foorumia varten tuntuu hieman pahalta. Varsinkin kun kaikkia ominaisuuksia on yli tarpeiden (paitsi SQLeja.)
I Agree. Minun ei tarvitse haukkua int2000 yhtään, kun jokainen voi mennä mureakuhaan tai ohjelmointiputkaan ja etsiä ne haukkumiset sieltäsauli.lepola kirjoitti:Joten melkeimpä suosittelisin etsimään paremman palveluntarjoajan foorumia varten. Vaikka jättäisit tuon normisivusi tuolle palveluntarjoajalle.
Mistäs ton 180€ sain... ei mitään hajuaAnubis kirjoitti:Small Business maksaa tuon 72e/vuosi.sauli.lepola kirjoitti:180€/vuosi (sb paketti) foorumia varten tuntuu hieman pahalta. Varsinkin kun kaikkia ominaisuuksia on yli tarpeiden (paitsi SQLeja.)
JOTEN ->PALVELUJEN MUUTOSHINNASTO
Fun => Small Business 57,36€
Mikäs media tuo Helsingin yliopisto on?Vahto kirjoitti:Joissakin tapauksissa media on katsonut (esim. Helsingin Sanomat & ILtasanomat & Helsingin yliopisto), että heillä on etuoikeus syrjiä ja parjata tiettyjä vähemmistöjä julkisesti ja ovat jopa tehneet siitä toimitusneuvostojen virallisia päätöksiäkin.
Ko. palstamme luonteen huomioiden puhutaan usein ns. "vanhan kansan asioista", jolloin kieli on myös erilaista, rehellisempää ja suorasukaisempaa, ilman, että esim. vitulla välttämättä olisi voimasanan merkitystä. Sensuroiduissa sanoissa ei ole kysymys kirosanoista, vaan jonkun tahon kaksinaismoralistisista käsityksistä ja vallan tarpeesta välittämättä muille aiheutetuista hankaluuksista. Tämän tein jo alussa selväksi, mutta otetaan nyt kertauksen vuoksi.mrl586 kirjoitti:Kirosanojen käyttö ei anna kovin hyvää kuvaa forumista satunnaiselle vierailijalle.
Etkö ole koskaan lukenut yhtään HY:n tuottamaa dokumenttia?mrl586 kirjoitti:Mikäs media tuo Helsingin yliopisto on?Vahto kirjoitti:Joissakin tapauksissa media on katsonut (esim. Helsingin Sanomat & ILtasanomat & Helsingin yliopisto), että heillä on etuoikeus syrjiä ja parjata tiettyjä vähemmistöjä julkisesti ja ovat jopa tehneet siitä toimitusneuvostojen virallisia päätöksiäkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 164 vierailijaa