No niin, kokemuksia? Toimiiko vanhat extrat jne, ainakin adblock on yliveto. Kommentteja? Itse vierastan aina uuden jutun ensimmäistä versiota, kohtahan tuohon eka bugfixi tulee...
Mun mielest on iha v*tun hyvä! Nopeempi ku vanha ja hienomman näkönen. 8)
Kaikkiin mun käyttämiin extensioneihin oli jo 2.0 tuki (adblock, flashgot, crystal menus, image zoom, linkification, pdf download, video downloader)
Vanhoihin Firefox-versioihin tarkoitettuja laajennuksia voi käyttää uusissa Firefox-versioissa (2.0 ja 3.0a1) pakottamalla. Kaikista helpoin tapa pakottamiseen on MR Tech Local Install Tool.
Huom! Laajennuksen pakottaminen voi aiheuttaa Firefoxin epävakautta jne.
Paras uudistus tuossa on varmaan oikeinkirjoituksen tarkistus lomakkeissa.
Harmi, että siitä ei ole vielä suomalaista sanastoa saatavailla, silä nyt tämä väittää jokaista suomalaista sanaa vääräksi...
Lurttinen kirjoitti:Paras uudistus tuossa on varmaan oikeinkirjoituksen tarkistus lomakkeissa.
Harmi, että siitä ei ole vielä suomalaista sanastoa saatavailla, silä nyt tämä väittää jokaista suomalaista sanaa vääräksi...
Kymmenessä vuodessa keksitään pyörä uudelleen: Sosiaalisesti rajoittuneet Tosin tässä ei ole kysymys lomakkeista, mutta oikoluvusta yleensä ja asenteesta...