Ennen kuin aloitan kyselytunnin niin selvitetään pari asiaa ihan varmuuden vuoksi:
A) Muokkauksen kohteena ei ole phpbb3 livefoorumi eikä siitä koskaan ole tulossakaan sellaista
B) Ymmärrän että tietokannat yms. voivat vieläkin muuttua, kun ollaan beta-vaiheessa
C) Minulla ei ole tarvetta päivittää tätä testifoorumia tulevaisuudessa (siirrän vain omat koodini kunhan rc, joskus ilmestyy)
D) Tiedän että phpbb:n kehitys-, yms. tiimeillä on muuta tekemistä, joten heidän ei tarvitse vastata

Taustaa:
Ylläpidän siis phpbb2-foorumia, johon olen kirjoittanut muutaman modin. Näissä lisäosissa olisi paljon parantamisen varaa, joten haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä ja kirjoittaa ne uudelleen phpbb3 pohjalle tulevaa phpbb2:n siirtämistä ajatellen. En kuitenkaan ole ohjelmoijana mikään guru, joten tarvitsen hommaan aikaa enkä oikein yksin pysty edes perehtymään phpbb3:n arkkitehtuuriin. Voisin tietysti odottaa siihen kunnes lopullinen versio ilmestyy, mutta käyttäjät vaativat 3:n ominaisuuksia jo nyt ja olen luvannut siirtyä kolmoseen mahdollisimman nopeasti. Jos aloitan homman vasta rc:n ilmestyttyä silloin se ei tule valmiiksi ennen phpbb4:n julkaisua.
Kysymys:
Kuinka uusia sivuja lisätään niin että käytössä ovat vähintään tiedot käyttäjästä (phpbb 2:n userdata[username] jne...) ja template system.
Vastauksen ei tarvitse olla pitkä. Tietysti kädestä pitäen neuvomalla viesti menee varmasti perille...
Kiitokset jo etukäteen - jopa aiheen lukitsemisesta,
Janne