Joo-o,
Joskus asensin niiden hallintapaneelin kautta tuon phpBB foorumin. Olikohan se silloin versiossa 10 tai 11
Meni muutama päivitys siinä välissä ja huppista mun foorumi palautti headerin alkuperäiseksi ja jotkut MODit lakkas toimimasta.
Kehtasivat sitten väittää että joku oli hakkeroinut mun foorumin JA PÄIVITTÄNYT SEN MUN PUOLESTA, koska se oli versiota 10/11. (= väittivät sen olevan sitä mitä cpanel sen sanoi olevan)

Vittu mitä paskaa... Olivat itse käyneet päivittämässä, koska se cpaneelin ohjelma sanoi sen olevan vielä versiota 10/11
Eivät sitten viitsineet tarkistaa foorumin tietokannasta ja tehdä diffejä foorumin tiedostosta, että mikähän se versio oikeasti olikaan. Luottavat sokeasti siihen, mitä cpanel sanoo sen olevan.
Tuollainen botti oli olemassa santyn rinnalla (never ever no sanity) Mutta sekään ei pure ajantasalla oleviin foorumeihin.
Ei siinä mitään, mutta mun piti jälkeenpäin heidän foorumeillansa korjata heidän ohjeita phpBB:n päivittämiseksi. Heidän mukaan oli täsin soveliasta päivittää MODattu foorumi käyttämällä muuttuneita tiedostoja.
Eivät tykänneet silloin muuten ollenkaan tuosta MOD päivityksestä, jonka Acyd Burn teki aina noiden muiden rinnalle.
Se ei ollut virallinen.

Ei vielä silloin, mutta sen päivityksen teki yksi niistä jampoista, joka oli mukana ohjelmoimassa tätä ohjelmistoa...
Ovat muuten ottaneet sen SMF fooruminsa taas pois käytöstä. Oliskohan taas porukat vittuilleet siellä liikaa palvelun toimivuudesta?
Hauskinta oli yksikin tapaus, että ottivat joitain PHP:n funktioita yhtäkkiä pois käytöstä ja jollain hajosi sivu käsiin samantien.
Ei ollut heidän vika sekään.

Ei heidän mielestä kuluttajansuojakaan päde, kun yhtäkkiä palvelusta häviää toimivuus ja tilattaessa olleet ominaisuudet.
EDIT: Pieniä häikkiähän nuo mun häikät on olleet.
Mutta taidan ruveta katselemaan palveluntarjoajaa, joka tietää mitä tekee.
Tiedän kyllä vielä muutaman tuolta ulkomailta ja parista on mulla jampat messengerissäkin.
Ei haittaa, koska sivusto on suunnattu myös ulkomaille...