Paras palveluntarjoaja?
Kannattaakin valita paikka, joka tarjoaa laadukkaita ohjelmia. Itse valitsen paikan sen mukaan, että tarjoajalla on tarjota ne ohjelmat, joita tarviin enkä koodaa siten, että koodaan sen mukaan mitään tarjoaja tarjoaa.Uffe kirjoitti:Niin mutta kun vuokraa sivutilaa niin harvoin itse saa päättää mitä softaa serverille laitetaan.
Neljä kuukautta Webolin käyttöä takana, eikä vieläkään valittamista palvelusta. Webol hoiti kuluneen kuukauden aikana tapahtuneen levyrikon korjaamisen ja tiedottamisen asianmukaisesti. Kysyin tämän kuukauden aikana, onko samanaikaisten MySQL-yhteyksien määrää mahdollista kasvattaa. Asiakaspalvelun kahdessa arkipäivässä saapuneen vastauksen mukaan samanaikaisten MySQL-yhteyksien määrää ei voida toistaiseksi kasvattaa.
http://www.lucidityhosting.com/services.php
Pakkohan se on mainostaa kun on aina saanut erittäin hyvää palvelua, eivätkä hinnatkaan ole pahemmat pienilläkään paketeilla. Mikäli ongelmia on joskus ollut, saa palvelun pyörittäjään yhteyden kätevästi vaikka messengerillä. 2 vuotta on sivut pyörineet tuolla, eikä muutamia tunteja pidempiä katkoksia ole ollut. Tiedostotkin valuvat itselleni 200-500kt/s, vaikka palvelimet jenkeissä.
Pakkohan se on mainostaa kun on aina saanut erittäin hyvää palvelua, eivätkä hinnatkaan ole pahemmat pienilläkään paketeilla. Mikäli ongelmia on joskus ollut, saa palvelun pyörittäjään yhteyden kätevästi vaikka messengerillä. 2 vuotta on sivut pyörineet tuolla, eikä muutamia tunteja pidempiä katkoksia ole ollut. Tiedostotkin valuvat itselleni 200-500kt/s, vaikka palvelimet jenkeissä.
Viimeksi muokannut tomppa, 16 Maalis 2007, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jeps, hankin minäkin tuossa joku aika sitten sivutilaa Webolilta, kun Serverimaailma nosti hintoja 15 eurosta 65 euroon. Täälläkään ei ole ollut mitään valittamisen aihetta. Tosin sivuston siirrossa oli ensin ihan hiljaista pari viikkoa, mutta soitettuani asiakaspalveluun homma hoitui puolessa tunnissa...mrl586 kirjoitti:Neljä kuukautta Webolin käyttöä takana, eikä vieläkään valittamista palvelusta. Webol hoiti kuluneen kuukauden aikana tapahtuneen levyrikon korjaamisen ja tiedottamisen asianmukaisesti. Kysyin tämän kuukauden aikana, onko samanaikaisten MySQL-yhteyksien määrää mahdollista kasvattaa. Asiakaspalvelun kahdessa arkipäivässä saapuneen vastauksen mukaan samanaikaisten MySQL-yhteyksien määrää ei voida toistaiseksi kasvattaa.
Ittellä on http://www.editboard.com ...
Kyllä ihan hyvältä tuntuu, mutta hieman pelottaa, kun hostaa phpBB3-foorumeita...
Kyllä ihan hyvältä tuntuu, mutta hieman pelottaa, kun hostaa phpBB3-foorumeita...
Itselläni on Rackglobalissa myös ja olen laittanut niiden bannerin näkyviin ja sain neuvoteltua kaistan 50Gt. Itsellänikin meinasi sen yhden rescue-foorumin kanssa tulla kaista täyteen aikoinaan.Teutori kirjoitti:Rääkkylän isoimmassa on 25Gt/kk kaistaa.
Se kyllä riittää nykymenolla, mutta pomppaus hinnassa dedikoituun on melkoinen. Esim tuo isoin paketti 12e/kk, halvempi dedikoitu 75e/kk + cpanel 25e/kk + palvelimen ylläpidosta ja valvonnaasta lisää...
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Re: Paras palveluntarjoaja?
Webolin palvelimet muuttavat Suomeen tämän kuukauden puolenvälin paikkeilla.
Ja kun ne menevät int2000:n laitetilaan, muutos taitaa olla huonompaan suuntaan. Toisaalta onhan sekin 20e arvoista, jos hinnoittelu pysyy samana.mrl586 kirjoitti:Webolin palvelimet muuttavat Suomeen tämän kuukauden puolenvälin paikkeilla.
Olivathan ne Virossakin saman firman laitetiloissa.Anubis kirjoitti:Ja kun ne menevät int2000:n laitetilaan, muutos taitaa olla huonompaan suuntaan.mrl586 kirjoitti:Webolin palvelimet muuttavat Suomeen tämän kuukauden puolenvälin paikkeilla.