Admin ongelma... + muutama ongelma
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Joo eli musta tuntuu, että multa puuttuu jotain filuja tai jotain. Miten saan bannattua jonkun?(olen admin) Tää on mun ite hostaama foorumi joten tuntuu että jotain puuttus. Ps. voi olla huonoa tekstiä, koska oli kiire.
Viimeksi muokannut wildlord, 13 Helmi 2007, 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo sieltähän se löyty, menny jotenki silmien ohiAdmin kirjoitti:adminpaneelista pitäisi löytyä vasemmalta alhaalta "käyttäjien ylläpito" -> "kieltojen hallinta", sitten et voi enää erehtyä.

EDIT: Jos joku vielä lukee, ois toinen ongelma.
Mulla on tän niminen mod "Moderator Ban User" Niin ku alan bannaamaan modella (mun testimielessä tehty) niin tulee tällästä erroria
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/wildlordi/public_html/ban.php on line 11
Mitä rivillä 11 lukee? Entä muutamalla sitä ympäröivällä rivillä?wildlord kirjoitti:EDIT: Jos joku vielä lukee, ois toinen ongelma.
Mulla on tän niminen mod "Moderator Ban User" Niin ku alan bannaamaan modella (mun testimielessä tehty) niin tulee tällästä erroria
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/wildlordi/public_html/ban.php on line 11
Ööö, tuota ongelma ratkesi, heittelin ban.php filua vähän kaikki alle ni se hävis ja pystyin bannimaan. Ainut on että kun se kysyy sitä syytä, ni vaikka siihen kirjottaa ei tule bannatulle mitään merkintää. Mutta kiitos kun olit valmis auttamaan.mrl586 kirjoitti:Mitä rivillä 11 lukee? Entä muutamalla sitä ympäröivällä rivillä?wildlord kirjoitti:EDIT: Jos joku vielä lukee, ois toinen ongelma.

EDIT: Miten saisin sillä lailla, että kun bannaan jonkun tulee nickin alle "banned". Jotenki tittelin avulla?
Anteeks ku koko ajan kyselen