Hei! Minulla alkoi mietityttää saako ilmaisfoorumin suomeksi? Myös alkoi mietityttään että mistä tuommoisen oikean foorumin saa. Siis kun latasin tuon phpBB paketin. ( http://www.phpbbsuomi.com/viewtopic.php?t=8 ) Tätä tarkotan.
-Oskari
Ilmaisfoorumi suomeksi?
Re: Ilmaisfoorumi suomeksi?
Riippuu ilmaisforumista.oskumaan kirjoitti:Minulla alkoi mietityttää saako ilmaisfoorumin suomeksi?
Se täytyy asentaa. Mieluiten itse omalle domainille.oskumaan kirjoitti: Myös alkoi mietityttään että mistä tuommoisen oikean foorumin saa.
Eli ostat jostain webbihotellista itsellesi osoitteen + levytilaa, PHP ja joku yleinen tietokanta, kuten postgre tai mysli...
Siitä liikkeelle.
Nuo tuosta sen verran. Miten mää oikein sen asennan? Siellä on vaan niitä kansioita. On mulla itellä kotisivutilaa ja domainihan saa esim. urlilta.Lurttinen kirjoitti:Se täytyy asentaa. Mieluiten itse omalle domainille.oskumaan kirjoitti: Myös alkoi mietityttään että mistä tuommoisen oikean foorumin saa.
Eli ostat jostain webbihotellista itsellesi osoitteen + levytilaa, PHP ja joku yleinen tietokanta, kuten postgre tai mysli...
Siitä liikkeelle.
-Oskari
Millaista kotisivutilaa? Onko siinä MySQL- ja PHP-tuki?oskumaan kirjoitti:On mulla itellä kotisivutilaa ja domainihan saa esim. urlilta.